شما اینجا هستید

اخبار » قطرپیشکش، کشتی های مسیر خارگ به گناوه و بوشهر را دریابید!

قطرپیشکش، کشتی های مسیر خارگ به گناوه و بوشهر را دریابید!

صدای بندر: چند ماه پیش از جام جهانی دولتمردان قطری پیشنهادات بسیار گسترده ای را به مسولین ایرانی برای مشارکت در پشتیبانی جام جهانی فوتبال ارائه کردند که متاسفانه به علت بی تدبیری مسولین هیچکدام محقق نشد. از جمله مواردی که قرار بود در آستانه جام جهانی قطر در بوشهر عملیاتی شود راه اندازی خط انتقال مسافرت دریایی تو سط کشتی های مدرن بود که مسولین استان بوشهر در جلسات متعددی آن را فتح الفتوح خود دانسته و در سخنرانی هایشان بارها از این اقدام بزرگ رو نمایی کردند. اتفاقی که اگر چه با سیستم مدیریتی فعلی از همان اول غیر ممکن می نمود ولی در صورت تحقق می توانست برای کشور ارز آوری بسیاری داشته و موجب رونق تجاری و اقتصادی تعدادی از بنادر استان بوشهر شود.

حالا در حالیکه دومین روز از جام جهانی قطر را نیز پش سر گذاشته ایم نه تنها خط مسافری دریایی بوشهربه قطر راه نیفتاده بلکه مسولین بی برنامه کشور، فرصت بسیار مناسب اقتصادی برگزاری جام جهانی در کشور همسایه را که می توانست در شرایط موجود به اقتصاد کشور و بخصوص استان های جنوبی کمک کند از دست داده اند.

در پایان این یاداشت توجه مسولین محترم استان را به وضعیت اسفناک تردد مردم خارگ به بنادر بوشهر و گناوه جلب نموده و اعلام می کنیم راه اندازی خط دریایی ایران و قطر پیشکش! لطف کنید قسمتی از ایده ها و طرح های بزرگتان برای برقراری ترددهای با کیفیت دریایی برای مردم مظلوم خارگ اجرایی کنید!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر