شما اینجا هستید

اخبار » کیروش یک ایرانی تمام عیار!

کیروش یک ایرانی تمام عیار!

امیر جنابی، خبر بندر: تیم ملی فوتبال ایران در بدترین شرایط ممکن و زیر فشارهای رسانه های غربی و مخالف جمهوری اسلامی راهی قطر می شود. بازیکنان تیم ملی فوتبال با بدترین الفاظ از سوی پیج های فیک و از سوی بعضی معترضین این روزها متهم می شوند. حتی تعدادی اندک از بازیکنان قدیمی تیم ملی هم به بازیکنان توهین می کنند.
آنها انتظار دارند بازیکنان تیم ملی همگی از تیم ملی استعفا دهند!
ولی بازیکنان تیم ملی زیر بار این درخواست های غیر منطقی نمی روند، چون معتقدند تیم ملی متعلق به همه ایرانیان است چه موافقان حاکمیت و چه مخالفان، از این رو زیر بار فشار روانی بسیار زیاد راهی قطر می شوند.
این درحالیست که فدراسیون فوتبال عملا کاری از دستش بر نمی آید و روابط عمومی منفعل وزارت ورزش جوانان و فدراسیون فوتبار نمی توانند به کمک تیم ملی بیایند.
آنقدر این فشارها برتیم زیاد می شود که بازیکنان بدون تمرکز پای به دیدار تیم انگلیس می گذارند و شکستی سنگین را متحمل می شوند.
مشخصا راهی که رسانه های خاص برای شکست تیم ایران در برابر انگلیس پیش گرفته بودند به نتیجه می رسد و تیم ملی زیر فشارهای شدید قرار می گیرد. در انفعال فدراسیون و سازمان ورزش فقط کیروش است که برای برون رفت تیم از زیر فشار ناجوانمردانه رسانه های خارجی و بعضی مخالفان بر می خیزد و یک تنه جو روانی را به نفع تیم و بازیکنان تیم ملی عوض می کند. در اولین گام کیروش به اندک تماشاگرانی که در بازی با انگلیس در استادیوم به بازیکنان توهین کرده بودند می گوید ما به شما نیاز نداریم! بعد از آن به سراغ خبرنگاران انگلیسی و آمریکایی که می خواستند به نفع تیم ملی کشورشان از این آب گل آلود ماهی بگیرند می رود و با جواب های قاطع از ایجاد بار روانی آنها بر تیم ایران جلوگیری می کند. کیروش حتی در برابر سواستفاده های سیاسی خبرنگاران انگلیسی و آمریکایی نیز می ایستد و آنها را به مشکلات داخلی کشورهایشان ارجاع می دهد! اگر چه می شود در خصوص تاکتیک انتخابی ایران در برابر تیم ملی انگلیس اشکال بسیار گرفت، ولی کیروش می فهمید شکست یارانش در برابر انگلیس بیشتر از اینکه ناشی از بار فنی باشد به علت عدم تمرکز یارانش بوده است، برای همین در سه روز به جای مدیران ، رسانه ها و حتی ما مردم ایران تلاش کرد و مدانه ایستاد تا همه فشارهای ناجوانمردانه بر تیم ملی و بازیکنانش را خنثی کرد و همین دلیلی شد بازیکنان با روحیه ای دو چندان در بازی دوم حضور یافته و فشاور نود دقیقه ای بر تیم حریف وارد کنند.
ایران در مقطعی تاریخی در ورزشش قرار دارد، و کیروش همانطور که از قبل قول داده بود می خواهد تیم ملی ایران را به دور دوم برساند، کیروش علاوه بر کار سرمربی تیم خود را موظف به دفاع از مردم ایران نیز کرده است، حالا نوبت ما است تا بیش از بیش و به دور از همه حواشی این روزها ، یکصدا او و یوزهای ایرانی را حمایت کنیم.
باشد که فوتبال آرامش را به جامعه و مرز پرگهرمان دوباره هدیه کند.
انشالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر