شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با فرماندار گناوه
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه ـ اعضای شورای اسلامی شهر گناوه در راستای بیان مشکلات و بررسی راهکارهای گسترش خدمات به مردم این شهر با فرماندار شهرستان گناوه دیدار کردند.
فرماندار گناوه در این دیدار، بهترین راه های حل مشکلات را جدیت و پیگیری، ارائه راهکارهای مناسب و همدلی و تعامل مسوولین عنوان کرد و گفت: برای توسعه همه جانبه باید از همین امروز راه کارهای عملیاتی را در ذهن خود مرور کرده و با دسته بندی مشکلات موجود در مسیر برطرف نمودن آن ها گام برداریم.
عبدالنبی یوسفی، شوراهای محلی را مهمترین حلقه اتصال مردم و مسوولین عنوان کرد و گفت: هرچه این حلقه قوی تر و مستحکم تر باشد، مشکلات بزرگتری به واسطه آن برطرف خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به توانایی دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان اشاره کرد و گفت: کلید حل بسیاری از مشکلات موجود، تعامل و همکاری پیوسته ادارات شهرستان و هم افزایی آن ها در راستای گسترش خدمات به شهروندان عزیز است.
فرماندار گناوه در پایان به تشریح روند پیگیری برخی از نیازهای اصلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: فرمانداری گناوه در خصوص پیگیری و عملیاتی نمودن طرح های کارآمد مردم و نخبگان در راستای توسعه همه جانبه شهرستان آمادگی کامل دارد.
گفتنی است در این دیدار که با حضور معاونان سیاسی ـ امنیتی و عمران و برنامه ریزی فرماندار برگزار شد اعضای شورای اسلامی گناوه با قدردانی از پیگیری های فرماندار این شهرستان جهت اجرایی شدن طرح های توسعه ای به بیان دیدگاه ها و طرح های خود جهت برطرف شدن مشکلات موجود پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر