شما اینجا هستید

سرخط خبرها » صنعت در کنار تئاتر
گروه : سرخط خبرها

صنعت در کنار تئاتر
صدای بندر: بیش از ده سال است که مسولین منطقه ویژه انرژی پارس در راستای مسولیت های اجتماعی خود و کمک به توسعه تئاتر در استان بوشهر و کشور جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس را به میزبانی شهر عسلویه راه اندازی کرده اند.
برگزاری این جشنواره در شهرستان های جنوبی استان بوشهر به صورت استانی و منطقه ای و بعضا ملی، ضمن کمک به توسعه تئاتر و حمایت از فعالان این حوزه ، زمینه آشنایی بسیاری از هنرمندان و نخبگان کشور را به زحمات فعالان عرصه انرژی و صنعت کشور در عسلویه فراهم آورده است.
اتفاقی که در راستای مسولیت های اجتماعی صنایع مستقر در استان می تواند به عنوان یک الگوی موفق در دیگرهای حوزه های فرهنگی و هنری استان بوشهر نیز اتفاق بیفتد.
اسفند امسال بعد از چند سال عدم برگزاری، به همت روابط عمومی منطقه ویژه انرژی پارس و حمایت مدیرعامل و معاونین این مجموعه، شاهد برگزاری با کیفیت دهمین جشنواره تیاتر نگین خلیج فارس در سراسر استان بوشهر بودیم، اتفاقی که مشارکت بسیاری از هنرمندان تئاتر استان از دیلم و گناوه تا دشتی و دیر و بوشهر و کنگان و عسلویه را در پی داشت و در روز اختتامیه ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان، مسولین پارس جنوبی و هنرمندان ساعاتی را با هم گذراندند
یقینا حمایت مستمر و پایدار بخش صنعت و انرژی از هنرمندان استان و ارتباط دائمی آنها، می تواند به روند توسعه فرهنگی استان شتاب بیشتری ببخشد.
✍محمد مظفری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر