شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تحقق یکی از خواسته های به حق مردم شهرستان دیلم
گروه : سرخط خبرها
نویسنده : غلامحسین آقاجری

خبربندر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: به درخواست مردم و با هماهنگی وپیگیری های سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان راه‌اندازی و سرپرست این اداره منصوب شد.

به گزارش خبر بندر؛ آیین معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان دیلم با ریاست محمد اسدی سرپرست فرمانداری وباحضور مدیرکل میراث فرهنگ،گردشگری وصنایع دستی استان بوشهر،معاون گردشگری این اداره کل،سرپرست معاونت سیاسی و معاون عمرانی فرماندار در محل دفتر فرماندار برگزارشد.

اسماعیل سجادی منش گفت: سال‌ها خواست مردم شهرستان دیلم ایجاد و راه‌اندازی اداره مستقل در حوزه ما بوده و با هماهنگی و پیگیری سرپرست فرمانداری شهرستان تلاش کردیم تا با انتخاب جوان شایسته دیلمی به عنوان سرپرست اداره این شهرستان، حوزه‌های تخصصی متبوع را در دیلم فعال و تقویت کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: جا دارد از مردم شهرستان دیلم به دلیل عقب ماندگی این سال‌ها در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عذرخواهی کنم و باید این نواقصات با کار ویژه و جهادی جبران شود.

وی با اشاره به ایجاد کارگاه صنایع‌دستی در دیلم بیان کرد: شهرستان دیلم در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد و می‌طلبد با فعال شدن اداره متبوع، و هماهنگی مستقیم با مجموعه فرمانداری در عمل برای مردم شاهد خبرهای خوش و خیر در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشیم.

محمد اسدی سرپرست فرمانداری دیلم گفت: امروز گردشگری پا به پای صنعت نفت و گاز حرکت می‌کند و نشان از قابلیت بالای این حوزه دارد.

وی اضافه کرد: باید بتوانیم ظرفیت‌های گردشگری را تقویت کنیم و می‌شود با گردشگری فرهنگ یک ملت را به دنیا معرفی کرد.

اسدی اظهار کرد: در حوزه صنایع‌دستی بی نهایت ظرفیت داریم و باید در این زمینه کار کرد تا کمبودها جبران شود و در این راستا ما در کنار شما هستیم.

در ادامه این آیین مجتبی خرم‌آبادی که دهیار روستای بوالفتح از توابع بخش امام حسن می باشد بعنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیلم معرفی شد.

تهیه: غلامحسین آقاجری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر