شما اینجا هستید

اخبار » ۲۱۰ کلاس مدارس دیلم در خدمت مسافران نوروزی
گروه : اخبار

آمادگی ۲۱۰ کلاس در شهرستان دیلم برای نوروز

خبربندر: محمد اسدی از آغاز بکار ستاد موقت اسکان فرهنگیان با ۳۲ مدرسه و ۲۱۰ کلاس درس در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر بندر، سرپرست فرمانداری دیلم اظهار کرد: ستاد اسکان موقت میهمانان فرهنگی در ایام نوروز برای پذیرش میهمانان نوروزی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: ستاد مرکزی پذیرش و اسکان موقت میهمانان نوروزی در محل سالن امتحانات جنب مدرسه صدف دیلم واقع در خیابان ۱۳ آبان دیلم دایر است.

اسدی عنوان کرد: برای رفاه حال میهمانان نوروزی از تمام ظرفیت شهرستان برای این عنوان استفاده شده است و مدارس آماده و پذیرای آنها خواهند بود.

وی ضمن تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش افزود: حفظ حرمت مهمانان نوروزی بر ما لازم است و خوشبختانه فضای خوبی برای اسکان مهیا شده است.

مدیر آموزش و پرورش نیز در این آیین اظهار کرد:خدمت صادقانه به مهمانان نوروزی خاص فرهنگیان وظیفه ما می‌باشد و قطعا این مهم سرلوحه کار اعضای ستاد اسکان خواهد بود.
حسین رمضانی افزود: ۳۲ مدرسه در قالب ۲۱۰ کلاس، خوابگاه‌ دانش‌آموزی و مرکز رفاهی آماده و پذیرای میهمانان خواهند بود و یک سالن ورزشی برای موقعیت بحرانی نیز تجهیز شده است.
مدیر آموزش و پرورش دیلم خاطر نشان کرد: از ۲۵ اسفند ماه لغایت ۱۲, فروردین سال ۱۴۰۲ مدارس بصورت پذیرش اینترنتی و در محل ستاد اسکان بصورت حضوری در خدمت میهمانان خواهند بود.

 

تهیه و تنظیم: غلامحسین آقاجری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر