شما اینجا هستید

اخبار » باید کاری کنیم مهمانان شهر دیلم با خاطره خوبی به شهرهایشان برگردند
گروه : اخبار

خبر بندر: سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم روز پنج شنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان دیلم ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت به همه مسلمین و شیعیان جهان گفت: دستگاه های اجرایی در شهرستان با تمام قوا در جهت خدمت رسانی به گردشگران و مهمانان نوروزی گام بردارند و تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی آنچه در توان دارند برای ماندگاری یک خاطره خوب و ماندنی در اذهان مهمانان نوروزی دریغ نکنند.
محمد اسدی ضمن تاکید بر اینکه در ماه رحمت و با برکت رمضان هستیم ، سعی کنیم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم تا حرمت این ماه مبارک بخوبی نگه داشته شود.
اسدی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دستگاه های اجرایی خدمات سفر، به ویژه شهرداری و شورای شهر و ستاد اسکان مهمانان نوروزی که تاکنون در جهت، خدمت رسانی به مهمانان به خوبی به وظایف خود عمل کردند، گفت: هدف از این نشست ها و هماهنگی ها برطرف کردن نقاط ضعف و تعامل و هماهنگی بیشتر با دستگاه ها در جهت تعطیلات نیمه دوم سفره های نوروزی است.
وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی در بحث امر به معروف و نهی از منکر و امر عفاف وحجاب سعی کنند توصیه های لازم را حدالامکان به کسانی که نسبت به این امر بی توجهی می کنند گوشزد نمایند .
سرپرست فرمانداری دیلم در ادامه کم شدن مشکلات را نشان از تلاش کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیلم دانست و تاکید کرد: با همین تعهد و تلاش باید در روزهای آینده تعطیلات نوروزی نسبت به انجام امور محوله اقدام شود.
احسان یزدانپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ضمن قدردانی از مجموعه دستگاه های خدمات رسان و مدیریت مطلوب سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دیلم در هماهنگی دستگاه های خدمات سفر و واحدهای عملیاتی و ضرورت ادامه خدمات تا پایان طرح تعطیلات نوروزی و سفرهای نوروزی را در دیلم خواستار شد.
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در این نشست گفت: مدیریت مطلوب صحنه در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیلم بخوبی شکل گرفته است.
اسماعیل سجادی منش در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر دیلم افزود: دامنه مشکلات در شهرستان دیلم بسیار کم بوده، واین نشان از مدیریت مطلوب صحنه ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان دیلم دارد.
سجادی منش در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار تقویت شود و همچنین به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اغذیه فروشی های دارای مجوز نسبت به نصب پوشش اقدام کنند.
در ادامه نشست خدمات سفر مسئولین کمیته ها گزارش کاملی از مجموعه اقدامات انجام شده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ارائه کردند و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است احسان یزدانپناه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به پاس تعامل و همکاری های محمدی اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم با جمعیت هلال احمر با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های ایشان تجلیل کرد.

تهیه: غلامحسین آقاجری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر