شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مانور «لحظه صفر» مدیریت بحران‌ در دیلم برگزار شد
گروه : سرخط خبرها

مانور«لحظه صفر»در راستای ارزیابی سطح آمادگی ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری این مانور اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهرستان دیلم و قرار گرفتن در فصل تابستان و گرمای شدید و سوابق تلخ آتش سوزی که پیش از این رخ داده، لازم است دستگاه‌های امداد و نجات آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.

محمد اسدی افزود: در این مانور اعضای شورای هماهنگی و مدیریت بحران شهرستان دیلم باید به همراه خودرو، تجهیزات عملیاتی و امدادی و شناور آتشخوار در کمترین زمان ممکن پس از اعلام در محل و موقعیت اعلام شده حاضر شوند.

 مانور «لحظه صفر» مدیریت بحران‌ در دیلم برگزار شد

محمد اسدی با ارزیابی مثبت از عملکرد دستگاه‌ها و ادارات در این مانور و حضور به موقع پس از اعلام اظهار داشت: شناسایی نقاط ضعف و قوت، بالا بردن سطح آمادگی و فعال‌تر شدن کشیک‌های امدادی بسیار مهم است.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیلم خاطر نشان کرد: حضور مدیران به همراه نیرو و تجهیزات در ساعات طلایی حوادث برای تصمیم‌گیری اصولی مهم است و باید ملزومات اولیه امدادی فراهم شود، که ما در این مانور شاهد حضور خوب و به موقع نیروهای عملیاتی در محل اجرای مانور بودیم.

 مانور «لحظه صفر» مدیریت بحران‌ در دیلم برگزار شد

مانورهای لحظه صفر از جمله روش‌های مرسوم برای حفظ آمادگی نیروهای امدادی است و موضوعی که در سال جاری مورد اهتمام جدی فرماندار شهرستان قرار گرفته تا سطح آمادگی مدیران و نیروهای امدادی و عملیاتی برای مواجهه با بحران‌ها افزایش یابد.

 مانور «لحظه صفر» مدیریت بحران‌ در دیلم برگزار شد

این مانور در محل اداره بندر و نزدیک به محل استقرار لنج‌های شهروندان دیلمی برگزار شد.

تهیه: غلامحسین آقاجری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر