شما اینجا هستید

اخبار » فرماندار گناوه: تکریم جانبازان، پاسداشتی از آرمان های دین مبین اسلام است
گروه : اخبار


صدای بندر – حسین غلامی: فرماندار شهرستان گناوه گفت: روز جانباز، روز مطالبات آنهاست و امید است که با برنامه ریزی های منسجم کمی از دردها و مشکلات جانبازان عزیز کاست.

احمد جعفری نسب فرماندار شهرستان گناوه در مراسم جشنی که از سوی بنیاد شهید امور ایثارگران در تالار هنر برگزار شد، اظهار داشت: از ویژگی ها و امتیازات حضرت عباس این است که در تمام مسائل زمان و ناملایمات روزگار صبر و استقامت داشته است و این معنای بزرگی دارد. در حادثه کربلا هیچگونه نگرانی در وجود ایشان نبود و علت عدم نگرانی در وجودشان هم دفاع از مقتدای خودش یعنی حضرت امام حسین (ع) بود و اینکه کاری بکند که آسیبی به امام نرسد؛ حضرت عباس جانباز بزرگ تاریخ است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: واقعه کربلا  و تأثیرات آن یک حماسه صبر و استقامت برای همه بشریت آفرید و می بینید که وقتی حضرت اباالفضل به مولای خودش اقتدا و جانش را فدا می کند، در دوران دفاع مقدس از پیر تا جوان ما هم برای دفاع از ارزش های انقلاب واقتدا به امام راحل، جان خود را سپر بلا کردند؛ چرا که ولایت را قبول و دوست دارند. کاری که اباالفضل العباس در کربلا کرد، جانبازان و شهدای ما هم برای نظام، امام و ولایت ما انجام دادند و این کار بسیار بزرگی است. ایشان همچنین گفتند: واقعاً امروز باید جانبازان را مورد تکریم قرار دهیم و تکریم آنها پاسداشتی از آرمان های دین مبین اسلام است و اینکه ما در دردها و مشکلات آنها شریک باشیم و باری از این مشکلات کم کنیم. باید برنامه ریزی کرد و منسجماً عمل کرد تا کمی از مشکلاتی که برای جانبازان ما از حوادث تلخ جنگ پیش آمده است را برطرف کنیم. امروز روز بسیار بزرگی است و روزی است که مطالبات جانبازان عزیز را باید احیا کنیم و بدانیم که چه هستند، تا آنها را مرتفع سازیم و این ساده ترین کاری است که باید در قبال آنها انجام داد. جعفری نسب افزود: رسالت امروز جانبازان ما در جامعه، رسالت بسیار بزرگی است؛ با تمام آلام و مشکلاتی که برای آنها و خانواده اشان پیش آمده، آنها با ایثار، استقامت و صبر خود همچنان در کنار مردم، نظام و ولایت قرار دارند و این درس بزرگ آنهاست. باشد که همه ی مسئولین بتوانند صادقانه در خدمت جانبازان عزیز باشند و نباید فراموش کنیم که همزمان با تکریم جانبازان، خانواده آنها نیز مورد تکریم قرار گیرند. وظیفه همه ماست که مشکلات جانبازان را پیگیری کنیم و روز جانباز، روز مطالبات آنهاست و امید است با برنامه ریزی های منسجم کمی از دردها و مشکلات جانبازان عزیز کاست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر