شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۶۰۰ زائر از گناوه عازم مرقد مطهر امام راحل می شوند
گروه : سرخط خبرها

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: ۶۰۰ زائر از این شهرستان به منظور شرکت در بیست وپنجمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) راهی تهران می شوند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا غریبی در جلسه ستاد پشتیبانی کاروان ارتحال این شهرستان افزود: سهمیه شهرستان گناوه برای اعزام به مرقدمطهر بنیانگذارجمهوری اسلامی ۶۰۰ نفر تعیین شده بود که به محض اعلام زمان و مکان ثبت نام، ظرفیت تعیین شده تکمیل شد.

وی اظهارکرد: این کاروان در آیین باشکوهی باحضور مسوولان و اقشار مختلف بدرقه خواهندشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: یک اکیپ پشتیبانی، خدماتی و پزشکی این کاروان را همراهی می کنند.

امام جمعه گناوه گفت: راز محبوبیت وموفقیت امام خمینی (ره) در دوعامل بسیار مهم ایمان وتوکل برخداوند متعال وکارنیک نهفته است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: پس ازعصر ائمه اهل بیت (ع) علمای بزرگی برای صیانت از اسلام برخاستند اما هیچ کدام از علما به بزرگی وتاثیرگذاری امام خمینی نبودند.

وی افزود: امام خمینی (ره) به پروردگار وقوم خود اعتماد راسخی داشت وهمین دوعامل باعث شد تا عنایات وتوجهات کبریایی ذات اقدس الهی شامل حال انقلاب اسلامی شده و مردم سراپا گوش به فرمان ایشان باشد و لحظه ای آن را تنها نگذارند..

فرماندار گناوه گفت: امام خمینی (ره) با ارایه یک الگوی بی بدیل اسلامی، تحول شگرفی در عصرحاضر بوجود آورد.

عبدالنبی یوسفی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی توانست مدبرانه وحکیمانه کشتی انقلاب را باسلامت به ساحل برساند وما به عنوان پیروان واردتمندان این ابر مرد بزرگ تاریخ باید تلاش کنیم هدفی که امام راحل برای همه ترسیم کردند دنبال کنیم.

وی بر ضرورت آشنایی نسل جوان با نهضت و مبانی اندیشه امام راحل (ره) تاکید کرد و گفت: نهضت امام راحل، نهضتی تاریخی و حیات بخش در قرن معاصر بود که می توان بخوبی آثار این حرکت عظیم را در نهضت بیداری و آزادی ملت ها مشاهده کرد.

فرماندار گناوه ازهمه مسوولان ادارات ونهادها خواست برای اعزام کاروان ارتحال امام این شهرستان با ستاد پیشتیبانی همکاری وافری کنند.

وی گفت: نباید تنها به اعزام کاروان به مرقد امام (ره) بسنده کنیم بلکه باید طوری برنامه ریزی شود تا در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری، آیین های ویژه در تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان باشکوه خاصی برگزارشود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر