شما اینجا هستید

سرخط خبرها » استاندار بوشهر:دولت ازلحاظ رسانه ای مظلوم واقع شده است
گروه : سرخط خبرها

استاندار بوشهرگفت: دولت نه تنها دراین استان بلکه در کشور ازلحاظ رسانه ای مظلوم واقع شده است.

به گزارش ایرنا مصطفی سالاری درنشست با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بوشهر افزود: مظلومیت رسانه ای دولت از سوی صاحب نظران نیز گوشزد شده است که در این زمینه مشکل وجود دارد.

وی اضافه کرد: برنامه ما به عنوان نماینده عالی دولت دراستان بوشهر این است که افراد حرف هایشان را به هر شکل ممکن مکتوب، فضای رسانه مجازی یا شفاهی مطرح کنند و ترجیح می دهیم حرف ها ولو این که نقد غیرمنصفانه نیز باشد با آزادی کامل بیان و شنیده شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: از طرح مسایل توسط اصحاب رسانه استقبال می کنیم و معتقدیم موضوعات چه با نیت صادقانه و یا غیر از آن باشد گفته شود و بشنویم بهتر از این است که به گوشمان نرسد.

سالاری ادامه داد: با همه رسانه ها در استان بوشهر احساس غریبی نمی کنیم و از ایرنا که رسانه دولت و نظام است باید حمایت بیشتری شود تا در انجام فعالیت حرفه ای خود با دردسر کمتری روبه رو شود.

وی گفت: برای انعکاس خدمات دولت به مردم و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید منسجم تر عمل کنند.

استاندار بوشهر افزود: با فعال شدن شورای اطلاع رسانی در این استان، زمینه تعامل با رسانه هایی که قرار است به دولت کمک کنند و واقعیت کار دولت را روشن تر بیان کنند فراهم خواهد شد.

سالاری اظهارکرد: مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید با درک قابلیت کار رسانه ای در تحقق مطالبات مردمی ارتباط خود را با رسانه ها تقویت کنند.

وی گفت: دراستان بوشهر باید کارهای اساسی انجام شود که بخشی مهم از توان مدیریتی استان بر آنها متمرکز شده و به بار نشستن آنها نیز خوشبین هستیم.

استاندار بوشهر افزود: راه آهن، بندر و منطقه آزاد تجاری بوشهر سه حلقه مکمل برای شتاب در توسعه پایدار و رونق اقتصادی استان بوشهر هستند که بجد این مهم در دستور کار قرار دارد.

سالاری یادآورشد: پیگیری طرح های کلان یادشده به منزله صرف نظر از دیگر طرح های زیربنایی و زیرساختی مورد نیاز توسعه ای استان بوشهر نیست و در این زمینه نیز برنامه ریزی جدی شده است.

وی گفت: از دیگر پروژه های مهم مورد نیاز توسعه ای پایدار استان بوشهر افزون بر آزاد راه یا توسعه مسیر فعلی ارتباطی بوشهر – شیراز، استفاده بهینه از روان آب ها برای توسعه بخش کشاروزی است.

استاندار بوشهر افزود: درارتباط عملیات اجرایی چهار سد مخزنی دشت پلنگ، باغان، باهوش و دالکی در این استان آغاز شده است.

وی گفت: منابع اعتباری دو سد در قالب فاینانس در شورای اقتصاد مصوب شده است و یک سد نیز با اعتبار دولتی در استان بوشهر اجرا می شود که نخستین تخصیص اعتباری آن بهمن گذشته انجام شد.

سالاری ادامه داد:اعتبار مورد نیاز اجرای سد مخزنی دالکی نیز به شکل BOT تامین خواهد شد.

وی گفت: با اجرای سد چم شیر در استان کهکیلویه و بویر احمد نیز که ۷۰درصد منابع آبی آن سهم استان بوشهر است دشت های لیراوی و حیات داوود آبیاری و رونق اقتصادی در شهرستان های دیلم و گناوه ایجاد خواهد شد.

سالاری افزود: برای ارتقای سطح خدمات رفاهی در مرکز استان بوشهر نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است طوری که ساماندهی میدان ورودی، ایجاد شهربازی، روشنایی و نورپردازی از درون دریا و فرهنگ سرای جوان از جمله طرح هایی است که با هدف تحرک بخشی و بهبود امور انجام می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر