شما اینجا هستید

اخبار » به مناسبت اردیبهشت تئاتر/برگزاری اولین فستیوال حجم های شنی در گناوه/هنرمندان روز جمعه درخت می کارند
گروه : اخبار

صدای بندر : اولین فستیوال حج های شنی با موضوع تاتر و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تاتر و اردیبهشت تاتر ایران در بندر گناوه برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای بندر : محمد مظفری مدیر گروه هنری ایلای و دبیر این فستیوال به خبرنگاران گفت: در روزهای پایانی اردیبهشت ماه که ماه تاتر درایران است تصمیم بر این گرفتیم تا با برپایی فستیوالی فرهنگی در معرفی هرچه بیشتر تئاتر به مردم گام برداریم .
وی افزود : برای این کار تصمیم برآن شد تا با همکاری شهرداری بندر گناوه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با استفاده از قابلیت های محیطی بندر گناوه ضمن معرفی جاذبه های گردشگری شهر ارتباط هنر و گردشگری و حفاظت از محیط زیست را به جامعه گوشزد کنیم ضمن اینکه معرفس تئاتر به اقشار مختلف جامعه می تواند به توسعه این هنر کمک کند.
مدیرگروه هنری ایلیا افزود : در این فستیوال بیشاز ۱۵ نفر مجسمه سازان شنی بندر گناوه که سابقه شرکت در جشنواره های مختلف را داشته اند را به همکاری دعوتن نموده ایم که بعد از داوری از سه کار برگزیده تقدیر خواهد گردید.
مظفری افزود در حاشیه این فستیوال از طرف هنرمندان تاتر شهرستان گناوه و با همکاری واحد فضای سبز شهرداری بندر گناوه بلوار ساحلی گناوه نیز درخت کاری خواهد گردید.
مظفری ضمن تشکر از مهندس عرب زاده شهردار گناوه و محسنی رئیس اداره ارشاد گناوه بخاطر حمایت از این فستیوال از علاقمند برای بازدید این فستیوال دعوت کرد.
لازم به ذکر است که این فستیوال روز جعه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در ساحل گناوه روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر