شما اینجا هستید

اخبار » به شایعات توجه نکنید/پس از هرمزگان و بوشهر؛ خفاش شب در فارس هم تکذیب شد/ با شایعه سازان برخورد می شود
گروه : اخبار

صدای بندر: طی هفته‌های اخیر شایعاتی در فضای مجازی در خصوص وقوع قتل‌ تعدادی دختر در شهرستان‌های مختلف استان های جنوبی مثل استان های هرمزگان و بوشهر در فضای مجازی گسترش یافته و در بسیاری از شهرها باعث نگرانی مردم گردیده است .البته این شایعات خیلی زود توسط عوامل امنیتی و انتظامی استان های بوشهر و هرمزگان تکذیب شد ولی گویا شایعات به استان فارس هم رسیده واین شایعات از جمله در شهرستان جهرم در استان فارس، انتشار داده شده که زمینه‌ی نگرانی خانواده‌هایی را فراهم کرده است.

به گزارش صدای بندر ؛ سردارسیروس سجادیان با تکذیب وقوع حادثه ربوده شدن دختران در جهرم، گفت: افرادی که دامن به این شایعات می‌زنند، گروهی افراطی در جامعه هستند.

سجادیان تاکید کرد: این گروه نمی‌خواهند جامعه آرامش لازم را داشته باشد و همیشه به دنبال ناامنی هستند تا امنیت خودشان را تامین کنند.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: افرادی که با این گونه شایعات و دامن زدن به آن قصد ناامن کردن فضای عمومی جامعه را دارند توسط پلیس فتا ردیابی و بازداشت خواهند شد.

طی هفته‌های اخیر شایعاتی در فضای مجازی در خصوص وقوع قتل‌ تعدادی دختر در شهرستان‌های مختلف از جمله جهرم در استان فارس، انتشار داده شده که زمینه‌ی نگرانی خانواده‌هایی را فراهم کرده است.در گروه‌های مختلف تشکیل شده در فضای مجازی، بعضا تصاویری منتشر شده و این تصاویر به وقوع جنایت از سوی خفاشان‌شب، نسبت داده شده است.

پیش از این رئیس کل دادگستری استان فارس نیز وقوع چنین جنایاتی را کاملا تکذیب کرده و از برخورد قانونی با انتشاردهندگان چنین اخباری خبر داده بود.

این درحالی است که طی یک ماهه گذشته ابتدا محمدی یگانه فرمانده انتظامی استان هرمزگان وجود خفاش شب در بندرعباس را تکذیب کرده و خبر از پیگرد شایعه کنندگان داد،

سرهنگ رزمی جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر نیز پیش از این ضمن تکذیب خبر حمله به زنان و ناامنی در استان بوشهر گفته بود : تاکنون هیچ گونه حادثه ای مبنی بر حمله به زنان و ناامنی در سطح شهرستان و استان بوشهر گزارش نشده است و خبر حمله به زنان و ناامنی در بوشهر کذب می باشد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رزمی در ادامه بیان کرد: این موضوع را دروغ های رواج یافته در شبکه های مجازی اعلام میداریم و با توجه به اینکه تا کنون هیچ گونه خبری دال بر اذیت و آزار زنان و ایجاد نا امنی در سطح استان بوشهر گزارش نشده است، پلیس تخصصی با تشکیل تیم عملیاتی پیگیری های خود را برای یافتن عاملان انتشار این خبر کذب آغاز کردند.
وی تصریح کرد : نیروی انتظامی بنا ندارد به هر شایعه ای پاسخ دهد و پلیس تخصصی لزوم پاسخگویی به هر شایعه ای را بررسی می کند و سپس درباره آن تصمیم گیری می شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر