شما اینجا هستید

ویژه » هنرمندان تاتر گناوه درخت کاشتند.
گروه : ویژه

صدای بندر:به مناسبت اردیبهشت تئاتر ایران و به همت گروه هنری ایلیا مراسم درختکاری توسط هنرمندان تاتر شهرستان گناوه در ساحل این بندر برگزار شد.

IMG_1150IMG_1168

به گزارش صدای بندر ؛در این مراسم که با حضور هنرمندان تئاتر شهرستان گناوه و دیگر رشته های هنری در ساحل بندر زیبای گناوه برگزار گردید. هنرمندان با حضور در کنار یادمان شهدای این شهر اطراف این مجموعه مقدس را درختکاری کردند . ضمن اینکه فضای مقابل پارک هنرمندان نیز توسط هنرمندان گناوه ای درختکاری گردید.
محمد مظفری مدیر گروه هنری ایلیا در جمعه هنرمندان حاضر ضمن یاداوری اهمیت ارتباط هنرمندان با متن جامعه و بخصوص مردم یکی از اهداف این اتفاق میمون را همراهی هنرمندان با مردم دانست و گفت: هنرمندان باید در کنار مردم و زبان گویای مردم باشند.IMG_1167

IMG_1154IMG_1181IMG_1178

وی با اشاره به لزوم ایجاد و گسترش فضای سبز در شهر گناوه گفت : به حمد الله با همت شهردار محترم و مسئول فضای سبز شهرداری طی چند سال گذشته توسعه خوبی در ایجاد فضای سبز در گناوه داشته ایم و این روند هرروز بهتر و سزیعتر می شود.
مظفری گفت: هنرمندان باید به محیط پیرامون و اتفاقات جامعه واکنش نشان داده و به عنوان کسانی که می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند به توسعه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در جامعه کمک کنند.
وی گفت: حضور هنرمندان دراین قبیل برنامه های بخص در توسعه فضای سبز و محافظت از محیط زیست می تواند به فرهنگسزازی آن در جامعه موثر یاشد.
مهندس عابدی مسئول فضای سبز شهرداری گناوه نیز ضمن تشکر از حضور هنرمندان و فعالین اجتماعی در این مراسم افزود: حضور و همراهی هنرمندان در ادامه توسعه فضای سبز در شهر به ما انگیزه بیشتری می دهد.

IMG_1210IMG_1187IMG_1184

در این مراسم بیش از ۵۰نفر از هنرمندان تاتر و فعالین اجتماعی گناوه حضور داشتند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر