شما اینجا هستید

سرخط خبرها » پتروشیمی گناوه به زودی راه‌اندازی می شود/ ارتقای گمرک بندرریگ تا سطح اداره‌کل
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر : نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی گناوه به زودی راه‌اندازی می شود.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرنگار مهر، دکتر عبدالکریم جمیری ظهر جمعه در جمع نمازگزاران در شهر گناوه با تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: حمایت مردم از نمایندگان مجلس می‌تواند نقش بسیار مهمی در عملکرد آنها داشته باشد و قطعا به کمک و هدایت و حمایت مردم نیاز مبرم داریم.

وی با بیان اینکه اوقات زیادی را برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و رسیدگی به مشکلات مردم گذاشته‌ایم، خاطرنشان ساخت: برای همه مسئولان از جمله استاندار و فرماندار وظیفه است که همه تلاش خود را برای رسیدگی به مشکلات مردم داشته باشند و در راستای احقاق حقوق آنها تلاش کنند.

مشکلات اشتغال زیبنده استان بوشهر نیست

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مشکلات در استان بوشهر به ویژه شهرستان‌های گناوه و دیلم یاد کرد و ادامه داد: استان بوشهر دارای پتانسیل‌های بالایی در زمینه اشتغال است و امیدواریم به زودی شاهد حل این مشکلات باشیم.

وی از کشاورزی به عنوان یکی از دیگر از نیازهای توسعه‌ای استان بوشهر یاد کرد و بیان داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای تسریع در اجرای سد چمشیر داشته‌ایم و آبرسانی این سد به دشت‌های لیراوی و حیات‌داوود جزو مسائل اصلی و اساسی استان است.

جمیری همچنین بر لزوم تسریع در راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی گناوه تاکید کرد و افزود: این پتروشیمی مراحل نهائی خود را سپری می‌کند و مسائل محیط زیستی و خوراک آن حل شده است و فقط مسئله سرمایه‌گذار است که در اینده نزدیک شاهد حل ان خواهیم بود.

ارتقای گمرک بندرریگ تا سطح اداره‌کل

وی همچنین از برگزاری دو نشست با مدیر گمرکات کشور و مدیرکل گمرک استان خبر داد و اضافه کرد: در خصوص تاسیسات گمرکی استان برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است و مقرر شد که گمرک بندرریگ در سطح مدیرکلی ارتقا یابد که کمک بزرگی برای این منطقه خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همچنین به حل مشکلات راه‌های مواصلاتی در شهرستان گناوه اشاره کرد و گفت: موافقت وزیر را در زمینه میدان ورودی شهر، محور گوره گچساران و جاده مسیر نفت گرفته‌ایم و به مهندس جوادی معاون وزیر نفت نیز ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: راه گناوه به دیلم هم که خطرات بسیار زیادی را در گذشته داشته است پیگیری کرده‌ایم و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت این راه باشیم.

رفع مشکلات آب و فاضلاب شهر گناوه

جمیری همچنین با اشاره به اهمیت رفع مشکلات آب و فاضلاب شهر گناوه، افزود: با استاندار و همچنین وزیر نشست‌هایی را داشته ایم و مقرر شد که استاندار موضوع را بررسی کند و گزارش مناسبی را تهیه و ارائه کنند و این مهم را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان به رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهد رفع مشکلات استان به ویژه در شهرستان‌های شمالی باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر