شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نهضت درخت کاری در شهرها وروستاهای استان بوشهر اجرا می شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر : معاون امورعمرانی استانداری بوشهرگفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال نهضت درخت کاری در شهرها و روستاهای این استان اجرا می شود.

به گزارش صدای بندر ؛شاپور رستمی روز جمعه درگفت وگو با ایرنا در دیر افزود: مصوب شده است درهرجایی که زمین دراختیار سرمایه گذار گذاشته می شود ۲۵درصد آن به درخت کاری اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: اکنون یکی از اولویت کاری با توجه به آب وهوا استان بوشهر، توسعه فضای سبز ودرخت کاری توسط شهرداری ها، دهیاری ها و منابع طبیعی است.

معاون امورعمرانی استانداری بوشهرگفت: با توجه به ظرفیت بنادر این استان و استقبال خوب گردشگران از فضای ساحل باهمکاری دستگاه های ذی ربط و بخش خصوصی بناست فضای ساحلی بنادر این استان به صورت دو منظوره استفاده شوند.

وی با اشاره به روند کند عملیات اجرایی بیمارستان در دست ساخت شهرستان دیرافزود: اکنون شتاب کار در این پروژه کند است درحالی که این بیمارستان هیچ مشکل اعتباری ندارد و پیمانکار ومشاور را ملزم به سرعت دادن به این پروژه کرده ایم تا نیازمردم هرچه زودتر برطرف شود.

رستمی درارتباط با مغفول ماندن بازار بندردیر اظهارکرد: بندر دیر ظرفیت بالا و بازار بسیارخوبی دارد اما این بازار ناشناخته است و باید زیرساخت هایی دراین بندربرای شناساندن آن فراهم شود.

وی گفت: جاده وفاق بین شهرستان های دیر وکنگان و آزاد راه ساحلی دیر به سمت بوشهر مشکلات مالی دارد و با برنامه ریزی دنبال حل مشکل مالی آنها هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر