شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۳۵ ورزشکار بوشهری عضو ثابت تیم های ملی هستند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۳۵ نفر از ورزشکاران این استان در رشته های ورزشی آقایان و بانوان عضو ثابت تیم ملی هستند.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا کمال صالح احمدی روز یکشنبه درنشست با هیات های ورزشی استان بوشهر افزود: سالانه ۱۱۵ دعوت نامه از ورزشکاران بوشهری برای عضویت درتیم های ملی انجام می شود که این امر بیانگر استعداد بالای ورزشکاران بوشهری است.

وی اضافه کرد: حضور پرشمار ورزشکاران بوشهری در برخی از رشته ها به گونه ای است که ترکیب تیم ملی بیشتر از بوشهری ها است.

معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: هم اینک ۴۱هیات ورزشی دراین استان وجود دارد که در بیشتر رشته های ورزشی فعالیت دارند.

صالح احمدی ادامه داد: از ۴۲ تیم ورزشی استان بوشهر ۳۵ تیم بدون حمایت و اسپانسر فعالیت می کنند که این امر ادامه فعالیت آنها را با مشکل روبه رو کرده است.

وی گفت: هفت تیم نیز با حمایت پارس جنوبی، شرکت پالایش گاز فجر جم و نیروگاه اتمی فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر افزود: باید راهکار قانونی حمایت از تیم های ورزشی توسط دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی و خصوصی فراهم شود تا ورزش از تکدی گری فاصله بگیرد.

صالح احمدی اظهارکرد: باید تشکیلات قانونی وضع شود تا حمایتی که توسط دستگاه اجرایی یا شرکت دولتی به ورزش می شود حالت صدقه سری نباشد بلکه الزام قانونی داشته باشد.

وی گفت: برای بخش خصوصی نیز باید ایجاد انگیزه شود تا با رغبت بیشتری تیم های ورزشی را تحت پوشش قرار دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر