شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مالک شاهین بوشهر پیشنهاد وزیر ورزش را نپذیرفت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر :مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با وجود پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان مبنی بر واگذاری شاهین توسط مالک باشگاه به مردم،، نعمتی مالک شاهین با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان مخالفت کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس، رضا جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر، دکتر گودرزی از مالک شاهین خواست برای حل مشکلات این تیم مردمی، شاهین را به مردم واگذار کند.

وی افزود: با موافقت نکردن علی نعمتی برای واگذاری باشگاه شاهین بوشهر به مردم بوشهر، وزیر ورزش و جوانان دستور داد مجوز جدید برای فعالیت شاهین بوشهر صادر شود تا علاقمندان به این تیم فوتبال ، شاهد حضور این تیم در لیگ‌های کشوری باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه تیم فعلی شاهین بوشهر چندین میلیارد تومان بدهی دارد، افزود: با توجه به علاقمندی مردم بوشهر به تیم فوتبال شاهین این تیم در فصل جدید مسابقات در لیگ‌های فوتبال حضور دارد. با صدور مجوز جدید برای شاهین، این تیم می‌تواند حضوری فعال در رقابت‌های کشوری داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تشریح اقدامات صورت گرفته در سفر وزیر ورزش و جوانان به بوشهر، گفت: در این سفر ۵ پروژه عمرانی با ۶٫۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. سفر وزیر ورزش و جوانان به بوشهر سفری پرخیر و برکت بود و وزیر دستور افزایش اعتبارات هیئت‌های ورزشی را نیز صادر کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر