شما اینجا هستید

اخبار » ۸۰ درصد فرمانداران منصوب شده در استان بوشهر وزارت‌کشوری هستند
گروه : اخبار

صدای بندر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: ۸۰ درصد فرمانداران منصوب شده در استان بوشهر وزارت‌کشوری هستند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی عصر دوشنبه در ائین معارفه بخشدار آبدان با اشاره به مشارکت ملت ایران در صحنه‌های مختلف، اظهار داشت: مردم فهیم ایران با حضور در انتخابات سال گذشته شعار حماسه سیاسی مقام معظم رهبری را به درستی لبیک گفتند.

وی افزود: دولت تدبیر و امیدتصمیم دارد که برای رفاه و معیشت مردم با برنامه‌ریزی صحیح تلاش کند طوری که در یک بازه زمانی هشت ماهه شاهد کاهش تورم ۴۳ درصد به ۳۰درصد بودیم که این رقم فوق العاده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ادامه داد: برنامه تغییر نیروها در سطح استان بر اساس استفاده از نیروهای درون هر سازمان در مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها حتی‌الامکان از خود آن سازمان از سیاست های دولت تدبیر و امید است.

وی به انتصاب فرمانداران در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون از مجموع ۱۰ شهرستان استان بوشهر، هشت فرماندار آن وزارت کشوری و دو فرماندار به بدنه وزارت کشور منتقل شده‌اند.

موسوی اضافه کرد: ظرفیت دریا در این شهرستان و ارشمندبودن ساحل زیبای آن از پتانسیل‌های خوب این شهرستان است و می‌تواند به عنوان الگویی برای توسعه استان باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: اجرای طرح سلامت دولت با دوراندیشی بسیار خوب آغازشده است ومی تواند بخشی از هزینه ها از دوش مردم برداشته شود و خواهیم دید که با این کار دغدغه های درمانی مردم برطرف می‌سازد.

لازم به ذکر است که در این نشست محمد فخرایی به عنوان بخشدار جدید آبدان معرفی و از خدمات مهدی فخرایی در مدت مسئولیت در پست سرپرستی بخشداری آبدان قدردانی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر