شما اینجا هستید

اخبار » علیرضا صفوی نماینده سبک شائولین فوجائو درایران شد
گروه : اخبار

صدای بندر: علیرضا صفوی رزمی کار ارزنده هم استانی و مدرس و مربی با سابقه ووشو به عنوان نماینده سبک شائولین فوجائو( پنجه ببر )در کشور منصوب شد.

به گزارش صدای بندر؛ علیرضا صفوی استاد هنرهای رزمی در گفتگو با صدای بندر گفت: با پیگیری ها و حضور در کشور چین و و معبد شائولین موفق شدم از سال ۱۳۸۸ نمایندگی سبگ شائولین فوجائو را در ایران کسب کنم و فعالیت های ما دراین زمینه از سال ۱۳۸۹ در کشور آغاز شده و بالاخره در ۲۴ اردیبهشت امسال به صورت رسمی مجوز ثبت این رشته رزمی زیر نظر انجمن ووشو ایران ثبت گردید.
صفوی گفت :در حال حاضر در بیش از ۱۲ استان کشور ما نمایندگی داریم که با ثبت این رشته و سبک، به امید خدا در آینده نزدیک سراسر کشور را پوشش خواهیم داد.
وی افزود بیش از ۱۰۰۰ رزمی کار در سراسر کشور دراین سبک فعالیت می کنند. و تاکنون دو دوره مسابقات این سبک در استان های مرکزی و گیلان برگزار نموده ایم .
وی گفت در حال حاضر مسئولین کمیته مردان این سبک را در استان بوشهر آقای عیسی خرمی و کمیته بانوان این سبک را سرکار خانم نرجس عباس پور بر عهده دارند.
نماینده سبک شائولین فوجائو در ایران گفت: بیش از ۳۰۰ نفر رزمی کار در این سبک در استان بوشهر فعالیت می کنند
وی همچنین از فعالیت ووشو کاران استان تحت پوشش سازمان ملی جوانان و ثبت و فعالیت ngo ووشو در استان خبر داد و گفت ؛ اخیرا مسئولیت شعبه استان بوشهر انجمن به من واگذار گردیده است.

1

2

321

  1. محسنی

    احسنت استاد صفوی افتخار رزمی استان

  2. نیاز دوجی

    من این موافقیت بزرگ رابه استادگرانقدرجناب آقای علیرضا صفوی ومربیان وهنرجویانش تبریک وشادباش عرض می نمایم

  3. احمد محمد پور

    استاصفوی از نوادر ورزش استانه ولی کی که قدر بدونه . خصوصا ……

  4. احمد محمودراده

    سلام . هزار بار تبریک

  5. عضو هیؤت ؤوشو استان بوشهر

    سلام این سبک غیر رسمی است وزیر نظر فدراسیون ووشو نیست لطفا تحقیق بیشتر کنید وبعد خبر بزنین آقایون صدای بنور استعلام ازفدراسیون ووشو وهیات ؤؤشو استرن بگطرید تا متوجه شوید که دروغ است ووشو در ایران فقط زیر نظر فدراسیون است نه انجن های من دراوردی

  6. احمد محمودراده

    معلومه که شما اصلا اطلاعاتی راجع به انجمن های ورزش ندارید اگه داشتید میدونستید که انجنمنها هیچ ارتباطی به هییتها ندارند . دوما هییت ووشو ارزونی خودت . سوما انجمنی که از وزارت کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی مجوز گرفت الکی نیست. چهارما شماها جای خودتون را در خطر میبینین . پنجمن من فکر میکنم استعلام همه ووشو کاران استان را خودت بهتر میدونی از کی باید گرفت .کار انجمنها هیچ ارتباطی به فدراسیونی که تو بیسواد در استان متولیش هستی نداره . اقایانی که صدای بندر را میچرخونن خودشون فرق فدراسیون و انجمن را میدونن برادر . خیلی مسائل دیگه هم است که میزارم برای بعد . شما هم نترس برادر کارتو کن

  7. احمد محمودراده

    دیدگاه شما در انتظار بررسی است.

    معلومه که شما اصلا اطلاعاتی راجع به انجمن های ورزش ندارید اگه داشتید میدونستید که انجنمنها هیچ ارتباطی به هییتها ندارند . دوما هییت ووشو ارزونی خودت . سوما انجمنی که از وزارت کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی مجوز گرفت الکی نیست. چهارما شماها جای خودتون را در خطر میبینین . پنجمن من فکر میکنم استعلام همه ووشو کاران استان را خودت بهتر میدونی از کی باید گرفت .کار انجمنها هیچ ارتباطی به فدراسیونی که تو بیسواد در استان متولیش هستی نداره . اقایانی که صدای بندر را میچرخونن خودشون فرق فدراسیون و انجمن را میدونن برادر . خیلی مسائل دیگه هم است که میزارم برای بعد . شما هم نترس برادر

  8. گناوه

    گفتی زیر نظر چی نیست منظورت کدوم هیته . مگه ووشو هم هییت داره پس کجا هسن بوشهرشونو که دیدم ۹ نفرن . بعدا امار بقیتونم به تفکیک شهرستان عرض میکنم .

  9. ف-ز

    این‌ موفقیت بزرگ رو به استاد صفوی و جامعه رزمی تبریک میگم.

  10. حسین بهروزی

    هییت ووشو بهتر نیست دست در دست استاد صفوی بگزارید واستان را بهتر از پیش کنید . چرا توهین و دروغ و.. را پیشه قرار دادید. ایا تبریک گفتن شما بهتر نبود ؟ مگر همین استاد همه شما را با حتی اسم ووشو اشنا نکرده . کمی به خود ایین . مگر در تمام این سالها سنگ اندازی کردید کاری از پیش بردید؟ فقط روز به روز استاد من محکمتر و قویتر شود . به خود ا

  11. هنرجو فوجائو

    خیلی جالبه که سبک ما العان ۴ ساله در کشور کار میکنه و کلی استان زیر نظر استاد هستن ۲ دوره هم قهرمانی کشور برگزار شده بدونی که تحت پوشش جایی باشه . حالا که رسمی شده میگن غیر قانونی . قبلا کجا بودین . این فقط یه معنی میده .

  12. ن ــ عباسپور

    سلام ؛
    به استاد صفوی اسطوره ورزش های رزمی در کشور این موفقیت بزرگ و چشم گیر را تبریک عرض میکنم .
    باشد که در آینده ی نزدیک شاهد موفقیت های روز افزون ایشان در جامعه هنر های رزمی باشیم.

  13. احمد مینابی

    سلام مثل اینکه خیلیا نمی فهمن بنیان گذار ووشو در استان بوشهر کی بوده اقایونی که دم از ووشو میزنید و خودتونو ووشو کار میدونید شما مگه نمی فهمید که استاد صفوی ووشو را وارد استان بوشهر کرد. زمانی که نمی دونستید ووشو چیه پس شما اگه ووشو کار قدیمی هستی شاگرد خود استاد صفوی بودی واگر تازه کاری شاگرد شاگرد استادی. یه نگاهی به گذشته ووشو استان بکن……تشکر

  14. عیسی خرمی

    سلام من هم این افتخار بزرگ رابه استاد عزیزم وجامعه ورزشی استان تبریک عرض میکنم

  15. كريم عرب زاده

    سلام به استاد علیرضا،صفوی. اسطوره ورزش های رزمی تبریک عرض میکنم انشالله که موفق باشی،

  16. ستارخرمی- هنرجوی شاءولین فوجاءو

    عامل کلیدی همه موفقیت ها “عمل کردن” است.(پابلو پیکاسو)
    جناب آقای استاد علیرضا صفوی
    بی شک موفقیت مسرت بخش شما استاد گرامی در منصب نمایندگی سبک شاءولین فوجاءو در کشور بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش دانش و روش های نوین در کالبد همه علاقه مندان به این مجموعه عظیم رزمی گردیده است.
    از ایزد منان عزت و توفیقات همه خدمت گذاران جامعه ورزشی کشور را مسالت دارم وبرای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این هنرسرا تمنا دارم
    با تجدید احترام،ستارخرمی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر