شما اینجا هستید

سرخط خبرها » احداث بیمارستان قلب با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی در بوشهر
گروه : سرخط خبرها

استاندار بوشهر گفت: برای ساخت بیمارستان قلب بوشهر سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی با استفاده از روش‌های نوین مالی صورت گرفت.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تاکید بر تلاش مدیران برای جذب اعبتارات اظهار داشت: باید تا پایان سال مالی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی جذب شود تا بتوانیم در سال مالی آینده اعتبارات بیشتری برای استان کسب کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران اجرایی باید برای جذب اعتبارات ملی، تعامل بیشتری با سازمان‌های مربوطه خود در تهران داشته باشند.

سالاری با بیان اینکه توجه مسئولان بیشتر به اعتبارات مالی معطوف شده تاکید کرد: برنامه‌ریزی بسیار مهم‌تر از تزریق، تخصیص و هزینه‌کرد بودجه است و لازم است مدیران در مسیر برنامه‌ریزی حرکت کنند.

سالاری بر توجه به اقتصاد مقاومتی در برنامه‌ریزی برای استان بوشهر تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های متعدد استان بوشهر را از دیگر استان‌ها متمایز کرده و این فرصت را برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.

وی اولویت طرح‌های امسال استان بوشهر را حوزه فرهنگ و هنردا نست و گفت: لازم است در حوزه فرهنگ و هنر امسال توجه بیشتر شود و برنامه‌ها و طرح‌ها براساس این مهم اجرایی شود.

وی با اشاره به اولویت طرح‌های توسعه استان بوشهر گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری اولویت نخست گردشگری است که باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود استان به ویژه ساحل زیبای خلیج فارس استفاده کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح بیمارستان قلب بوشهر با روش مالی جدید اجرایی می‌شود، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ایجاد بیمارستان قلب بوشهر با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال از همین روش مالی استفاده کرده که جای تشکر دارد.

سالاری به حوزه سلامت و اجرای طرح‌های نظام نوین سلامت اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای موفق شدن طرح نظام نوین سلامت با دانشگاه علوم پزشکی همکاری و تعامل کنند تا کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی ارتقا یابد.

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ملی متمرکز وزارتخانه‌ها چندین برابر اعتبارات استانی است که لازم است ضمن شناسایی ردیف‌ها و تبصره‌های بودجه‌ای راهکار لازم برای جذب اعتبارات متمرکز وزارتخانه‌ها ارائه شود.

سالاری بر استفاده از شیوه‌های مالی نوین در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید و تصریح کرد: اکنون در طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای در اجرای سدسازی و شبکه‌های آبیاری از روش‌های فاینانس و BOT استفاده می‌شود که روند اجرایی طرح‌ها را مطلوب به پیش می‌برد.

وی از دیگر دستگاه‌های اجرایی خواست از روش‌های مالی جدید در برنامه‌ها و طرح‌های خود استفاده کنند و از تجربیات دیگر دستگاه‌ها در این عرصه بهره ببرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر