شما اینجا هستید

اخبار » قطری ها در بوشهر/ منطقه آزاد تجاری قطر و ایران در بوشهر؟
گروه : اخبار

صدای بندر : قرار است امروز هیئتی تجاری و اقتصادی از قطر وارد بوشهر شده تا در خصوص سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان بوشهر با مسئولین بوشهری رایزنی و جلسه داشته باشند.
به گزارش صدای بندر؛ با باز شدن فضای سیاسی بین ایران و رونق ارتباطات تجاری،حالا کشورهای همسایه یکی یکی برای ارتباط بیشتر با کشور بزرگ همسایه اشان راهی ایران می شوند. بعد از خبر سفر نزدیک امیر کویت به ایران حالا خبر می رسد تجار و یک هیئت بلند پایه اقتصادی از این کشور برای مذاکرات در خصوص سرمایه گذاری قطر در بوشهر به ایران می آیند.
پیش از این مهندس ترکان مشاور ارشد رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفته بود: قطری ها علاقه مند به ایجاد منطقه آزاد تجاری مشترک با بوشهر هستند. و حالا باید دید در مذاکرات امروز و فردای قطری ها در بوشهر چه اتفاقی می افتد.
چندی پیش هم خبری مبنی بر مشارکت استخراج ایران وقطر در میدان گازی پارس جنوبی برروی تلکس خبرگزاری ها آمده بود.
استاندار بوشهر هم که طی چند ماه گذشته به صورت جدی به دنبال جذب سرمایه گذاران برای ایجاد زیر ساخت های مهم در استان است سال گذشته و در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان بوشهر خبر از ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه را داده و گفته بود: بحث رابطه با دو کشور قطر و کویت باید به طور جداگانه در این شورا بررسی شود.

حالا قطری ها در بوشهر هستند و منتظر میمانیم تا ببینیم این همسایه پولدار مان چه نقشه هایی برای سرمایه گذاری در بوشهر دارند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر