شما اینجا هستید

سرخط خبرها » توسعه مجتمع‌های فرهنگی و هنری در استان بوشهر در اولویت است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: توسعه مجتمع‌های فرهنگی و هنری در استان بوشهر در اولویت است

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی در بازدید از وضعیت فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد در بخش ریز شهرستان جم استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان جم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فرهنگی و هنری است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استافده شود.

وی در ادامه استقبال و گرایش به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان را خیلی خوب ارزیابی کرد و افزود: ایفای نقش در مسائل فرهنگی و هنری وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: وجود هنرمندان رشته‌های مختلف سبب شده است تا ظرفیت خوبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان جم ایجاد شود.

وی از مجتمع‌های فرهنگی به عنوان یکی از امکانات تاثیرگذار بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری یاد کرد و افزود: توسعه این مجتمع‌های می‌تواند نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌های مختلف داشته باشد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام/ حمایت از شاعره جمی

بازدید از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی ریز و حضور در منزل شهید صافی، خردسال ترین شهید استان از دیگر برنامه های کاری خانم ماحوزی در بازدید از بخش ریز بود.

ماحوزی تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی بخش ریز را از اولویت‌های کاری خود دانست و افزود: اهتمام استاندار بوشهر به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و تلاش خواهد کرد بودجه کافی برای اتمام آن تخصیص داده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان سفر خود با پریزاد مرادی بانوی شاعرجمی ساکن بخش ریز که کتاب علم عشق سروده ایشان به چاپ رسیده است دیدار کرد.

ماحوزی ضمن تمجید از پریزاد مرادی شاعر جمی خاطرنشان کرد: کتاب علم عشق را کتابی ماندگار است و خرید بخشی از کتاب‌های منتشر شده را از برنامه‌های اداره کل برای حمایت از این بانو شاعر یادآور شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر