شما اینجا هستید

ادیان گردی » ورزش ساحلی استان بوشهر دارای پتانسیل های زیادی است.
گروه : ادیان گردی

علی یعقوبی صبح امروز در بازدید از وضعیت و امکانات تیم فوتبال ساحلی دلیران تنگستان در بخش دلوار اظهار داشت: استعداد و پتانسیل فراوان با توانایی لازم در ورزش ساحلی استان بوشهر و شهرستان تنگستان وجود دارد که نیاز است زمینه رشد و توسعه ورزش‌های ساحلی با آماده کردن زیرساخت‌های لازم در این شهرستان فراهم کرد.

یعقوبی تصریح کرد: زمین مورد استفاده فوتبال ساحلی دلیران تنگستان شرایط یک زمین ساحلی فوتبال ندارد و نیاز است بستر لازم با احداث و ایجاد یک مجموعه ورزشی ساحلی با توجه به پتانسیل و ظرفیت این بخش در شهرستان و چشم‌انداز خوبی که در این ساحل وجود دارد عنایت ویژه‌ای توسط مسئولان تنگستان به این امر عطوف شود.

مدیر اداره ورزش و جوانان تنگستان نیز در این بازدید عنوان داشت: فوتبال ساحلی دلیران تنگستان با وجود استعدادهای خوب، ظرفیت و پتانسیلی که در زمینه ورزش دارد می‌تواند یکی از نمایندگان استان و کشور در فوتبال ساحلی باشد اما عدم وجود اسپانسر قوی در شهرستان که بتواند تیم‌های ورزشی را حمایت کند موجب شده تا بعضی از رشته‌هایی چون فوتبال ساحلی نتواند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

عباس بهروزی افزود: با حمایت مسئولان استانی و شهرستان تنگستان به‌ویژه فرماندار پرتلاش و ورزش دوست سعی و تلاش خود به‌کار خواهیم گرفت تا زیرساخت‌های لازم را در جهت توسعه ورزش ساحلی شهرستان فراهم کنیم.

وی از تلاش‌های محمد گورکی از علاقمندان به ورزش که در جهت توسعه و رشد فوتبال ساحلی زحمات زیادی را متقبل شد تقدیر و تشکر کرد.
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930318000112#sthash.Sd7CwSRD.dpuf

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر