شما اینجا هستید

اخبار » لغو تعطیلی پنجشنبه ها برای دستگاههای مرتبط با فعالیت گمرکی
گروه : اخبار

صدای بندر : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: دستگاههای اجرایی مرتبط با فرآیندهای صادرات و واردات کالا در بندر بوشهر روزهای پنجشنبه به صورت نوبت کاری آماده ارائه خدمات به بازرگانان و شهروندان بوشهری هستند.

به گزارش صدای بندر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در نشست با مسئولان اقتصادی و گمرکی بوشهر با بیان اینکه توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با توجه به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریتی جهادی در اولویت است اظهار کرد: گمرک پایه اقتصادی بندر بوشهر محسوب می‌شود که با تاکید استاندار بوشهر این مرکز اقتصادی در همه ایام هفته فعال و پاسخگوی بازرگانان و تجار باشد.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار گمرک در رونق تجاری بوشهر گفت: مردم بوشهر زندگی‌شان با فعالیت‌های گمرکی و تجارت گره خورده است و فعالیت گمرک بوشهر در همه ایام امری ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه تعطیلی گمرک در روزهای پنجشنبه سبب رکود تجارت می‌شود تاکید کرد: برخی دستگاههای اجرایی استان بوشهر به نوعی با تجارت و بازرگانی سروکاردارند لازم است مسئولان ذیربط خود را در روزهای پنجشنبه فعال کنند تا بتوانند پنجشنبه‌ها نیز به تجار خدمات ارائه دهند.

زرین‌فر با بیان اینکه اکنون برخی از سازمانها و ادارات در روزهای پنجشنبه به مردم خدمات رسانی می‌کنند افزود: اکنون بانک‌ها، مراکزدرمانی و بیمارستانها، بنادر و دریانوردی و دیگر مراکز اقتصادی پنجشنبه‌ها به مردم خدمات ارائه می‌کنند که لازم است دستگا‌هایی که با تجارت و ترخیص کالا سروکار دارند روزهای پنجشنبه به صورت نوبت کاری در محل اداره برای خدملت حاضر باشند.

وی گمرک را سبب رونق بوشهر دانست و گفت: بازرگانان که در امر تجارت فعال هستند جایز نیست کالا وسرمایه خود را در انبار گمرک که سبب متضرر شدن آنها می‌شود نگه دارند بلکه باید با حضور مسئولان و کارشناسان امر زمینه فعالیت تجاری در گمرک بوشهر در روزهای پنجشنبه فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، افزود: دستگاههای مرتبط با ترخیص کالا در بندربوشهر تعطیلی پنجشنبه آنها از ۲۲ خرداد لغو می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر