شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اولین دبیرستان محیط زیستی کشور در بردخون استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: در هفته محیط زیست رقم خورد: دبیرستان دخترانه حجاب شهر بردخون در استان بوشهر به عنوان اولین دبیرستان جامع محیط زیستی کشور معرفی شد

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، خانم دکتر مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با خانواده شهید محیط بان علی کشاورز در شهر بردخون از توابع استان بوشهر اظهار داشت: اولین دبیرستان جامع محیط زیستی (Eco school ) با نام شهید محیط بان کشاورز در شهر بردخون ( محل شهادت و زادگاه ایشان ) ایجاد خواهد شد.
معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به امضاء تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آموزش های محیط زیستی به عنوان یک آموزش دائمی در تمام مدارس کشور اجرا خواهد شد.
مهندس درویش نیز در این دیدار گفت: به امید روزی که به جایی برسیم که آموزش همگانی محیط زیست باعث شود همه مردم و جوامع محلی، محیط بان را یاور و دوست خود بدانند نه در مقابل خود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز اظهار داشت: یکی از ماموریت های سازمان حفاظت محیط زیست ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی و آموزش در قالب مدارس جامع محیط زیستی است.
حسین دلشب افزود: ان شاءالله با توجه به اینکه یکی از مهمترین مناطق زیستی ، منطقه حفاظت شده مند و پارک ملی دریایی دیر نخیلو در شهر بردخون واقع شده و از همه مهمتر شهید محیط بان علی کشاورز را تقدیم این دیار بوده است، دبیرستان دخترانه حجاب این شهر را که همسر شهید محیط بان کشاورز در آنجا تدریس می کند به عنوان اولین دبیرستان جامع محیط زیستی کشور در هفته محیط زیست تعیین می گردد.

لازم به ذکر است در مورخ ۹۳/۰۳/۱۸ طی مراسم ویژه ای تفاهم نامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اداره کل آموزش و پرورش منعقد گردید که در پایان این مراسم دبیرستان دخترانه حجاب شهر بردخون به عنوان اولین دبیرستان جامع محیط زیستی کشور با موافقت طرفین تعیین گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر