شما اینجا هستید

اخبار » لغو کنسرت پاشایی در برازجان
گروه : اخبار

پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر طی خبری کوتاه از تعطیلی کنسرت موسیقی مرتضی پاشایی در برازجان به دلیل کسالت وی خبر داد. فرماندار دشتستان نیز دقایقی پیش در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: برگزاری کنسرت از نظر ما بلامانع بوده و تمام شرایط لازم از نظر امنیتی و انتظامی نیز فراهم شده است و چنانچه خواننده کنسرت یا مدیر برگزاری…

پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر طی خبری کوتاه از تعطیلی کنسرت موسیقی مرتضی پاشایی در برازجان به دلیل کسالت وی خبر داد.

به گزارش اتحاد جنوب، سایت شاخص نوشت: طی مصاحبه خبرنگار سایت شاخص با یکی از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شد که: خواننده کنسرت برازجان به دلیل کسالت از برگزاری کنسرت انصراف داد.

این خبر در حالی منتشر می شود که روز گذشته فرماندار دشتستان در نشست با فعالان فرهنگی، متدینین و روحانیون برازجان از برگزاری قطعی کنسرت خبر داده بود.

به گزارش “بوشهر۲۴” ارسلان زارع در این نشست گفته است: با توجه به اینکه مجوز قانونی صادر شده و کنسرت هایی نیز در شهر های مختلف برگزار گردیده، لغو کنسرت امکان پذیر نیست.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار می بریم تا حواشی و اشکالات و نگرانی هایی که عزیزان در اجرای این برنامه دارند را به حداقل ممکن برسانیم.

وی گفت: با رایزنی هایی که با مسئولین ذیربط صورت گرفته تدابیری اندیشیده ایم که به هر چه بهتر و بدون حاشیه به برگزاری این کنسرت کمک نماید.

شنیده های اتحاد جنوب حاکی است در پی توجیه مخالفان و تاکید فرماندار بر اجرای این کنسرت، برخی از مخالفان پیشنهاد کردند لااقل این کنسرت در دو سانس جداگانه برای خانم ها و آقایان برگزار شود که فرماندار دشتستان گفته بودند در صورت موافقت مدیر برگزاری کنسرت مذکور با این پیشنهاد مخالفتی ندارد و آقای شمسایی مدیر برگزاری این کنسرت نیز موافقت خود را برای برگزاری کنسرت در دو سانس جداگانه اعلام کرده بود.

یک مقام مسئول نیز صبح امروز پنجشنبه به اتحاد جنوب گفت همه تدابیر امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت و نظم و آرامش در طول اجرای کنسرت اندیشیده شده و نیروی انتظامی به شدت با هرگونه بی نظمی احتمالی برخورد خواهد کرد.

شنیده های اتحاد جنوب حاکی است برخی از دلواپسان و مخالفان برگزاری کنسرت وقتی از لغو کنسرت توسط فرماندار دشتستان ناامید می شوند در تماس هایی با شخص آقای پاشایی ایشان را تهدید به ضرب و شتم و حتی مرگ وی می کنند که نامبرده ترجیح می دهد به بهانه اعلام کسالت، برای اجرای کنسرت به برازجان نیایند و بدین ترتیب این کنسرت لغو شود.

مدیر برگزاری کنسرت پاشایی دقایقی پیش در گفتگو با اتحاد جنوب تلویحاً خبر لغو کنسرت را اعلام کرد ولی در عین حال گفت در تلاشیم تا آقای پاشایی را برای حضور در برازجان و عدم لغو کنسرت متقاعد نماییم.

فرماندار دشتستان نیز دقایقی پیش(ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه) در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: برگزاری کنسرت از نظر ما بلامانع بوده و تمام شرایط لازم از نظر امنیتی و انتظامی نیز فراهم شده است و چنانچه خواننده کنسرت یا مدیر برگزاری آن خودشان تصمیم به لغو کنسرت گرفته باشند مسئولیت آن متوجه خود آنان است و مشکلی از نظر اجرای کنسرت از نظر ما وجود ندارد.

منبع خبر : اتحاد جنوب

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر