شما اینجا هستید

اخبار » گرفتار شدن چند خودرو در ساحل گناوه
گروه : اخبار

صدای بندر: روز پنجشنبه ۲۲ خرداد در ساحل گناوه؛عدم رعایت احتیاط توسط راننده یک دستگاه خودرو سمند وحضور در ساحل دریا باعث گیر افتادن چند خودرو در ساحل هنگام بالا آمدن دریا شد.
مرتضی قائد نظامی – خبرنگار صدای بندر: باز هم یک حادثه ی تکراری! بعد از ظهر ۲۲ خرداد در ساحل گناوه خودروی سمندی به علت عدم آشنایی به وضعیت ساحل ماسه ای گناوه با پارک در قسمت ماسه ای نرم دریا در ساحل گیر کرد. پس از این اتفاق کسانی که در ساحل حضور داشتند به کمک وی آمدند و خودرو نیسان برای کمک به خودروی سمند خودش را به او رساند که بطور ناگهانی نیسان نیز در کنار سمند در آب گیر افتاد و این در حالی بود که دریا در حال مد بود و هوا رو به تاریکی،
پس از ساعت ها تلاش بی وقفه مردم برای خارج کردن خودرو ها ،آتش نشانی گناوه با خودروی کوچک خود وارد عمل شد.
مامورین آتش نشانی هم نتوانستند کاری از پیش برند چون ماشین کوچک آنها نیز خیلی زود در آب گرفتار شد. در حالیکه هوار روبه تاریکی می رفت و راننده سمند و نیسان حسابی ترسیده بودند
با تلاش مردم خودروی سمند از آب خارج شد …
پس از دقایقی تراکتوری که راننده آن از اهالی گناوه بود وارد عمل شد و خارج کردن خودروی آتش نشانی رادر اولویت گذاشت…
پس از خارج شدن خودروی کوچک آتش نشانی ،مامورین سازمان آتش نشانی فرار را بر قرار ترجیح دادند و پس از آن تراکتور سایپا را هم از آب خارج نمود.
پانزده دقیقه پس از خروج سایپا خودروی بزرگ آتش نشانی وارد محل شد!
گزارش و تصویر: مرتضی قائد نظامی خبرنگار صدای بندر

20140612_20340320140612_21010020140612_20523520140612_205937

  1. حسین بهروزی

    باعرض سلام وخسته نباشید باید خدمت شما عرض بکنم که خودروی کوچک اتش نشانی خودروی امداد ونجات می باشد که مجهز به ونچ می باشد که ماهیانه ده الی پانزده ماشین رو از ساحل ماسه ای گناوه بیرون میکشد وامار آن مستند و ماهیانه به بوشهر اعلام میگردد ومنتی بر سر کسی ندارد چون وظیفه پرسنل زحمت کش آتش نشانی می باشد وهمانطور که گفتید خودروی آتش نشانی در ماسه فرو رفت که آن هم به دلیل مددریا بود که هنوز ادامه داشت وگیر کردن ماشین آتش نشانی دلیل بر تخریب این واحد نمی باشد و دلیل رفتن ماشین آتش نشانی طبق گفته آقای مسعود نیا معاونت فرمانداری که بجای حل مشکل موجب دلسردی وهتک حرمت مسئول آتش نشانی را شامل شد فرمودند این وظیفه آتش نشانی نمی باشد و جمع کنبد بروید در صورتی که این خدمات رسانی به مسافران و مردم عزیز گناوه حتی بعضی اوقات پاسی از شب صورت میگیرد ایشان کجا هستند و نکته اخر ماشین بزرگ آتش نشانی هیچ گونه امکاناتی جهت این گونه حوادث ندارد و تمام ماموریت ها و حوادثی از این قبیل رو همون به اصطلاح شما کوچک انجام میدهد و جا دارد از تمام همشهریان عزیزی که آن شب به کمک آتش نشانی امدند تشکر و قدردانی شود و بجای بزرگ جلوه دادن حوادث کوچک فکر کوچکمان را بزرگ جلوه بدهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر