شما اینجا هستید

سرخط خبرها » میزبانی بوشهر باعث جلب نظر مقامات قطر شد
گروه : سرخط خبرها

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر در نامه‌ای به وزیر کشور نوشت: مقامات بلند‌پایه جمهوری اسلامی ایران و قطر توافق کرده‌اند دو بندر به منظور تسهیل جریان صادرات و واردات کالا و افزایش مناسبات تجاری و بازرگانی فی‌مابین در دو کشور تعیین شود.

محمد جواد آسایش اضافه کرد: در این راستا جناب آقای محمد بن عبدالله الرمیحی معاون امور خارجی وزارت خارجه قطر در راس هیئتی متشکل از مدیران دولتی و سرمایه‌گذاران و بازرگانان قطری از استان‌های هرمزگان و بوشهر بازدید کردند.

وی تصریح کرد: مصطفی سالاری استاندار بوشهر و سایر مسئولان این استان برنامه‌ریزی مناسب و دقیق و تلاش گسترده‌ای را در میزبانی از هیئت قطری و معرفی و ارائه صحیح توانمندی‌های واقعی کشاورزی، صنعتی و معدنی بوشهر، جزایر و بنادر و مناطق اقتصادی ویژه استان به‌عمل آوردند که مورد توجه و جلب نظر مقامات سیاسی و اقتصادی قطر قرار گرفت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر افزود: بی‌شک میزبانی شایسته و عملکرد مدیریت استان پیام عملی عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در دولت تدبیر و امید برای گسترش مناسبات و توسعه همکاری با کشورهای عربی خلیج فارس به ویژه قطر است که آثار مثبت و عملی آن در بهبود وضعیت معیشتی مردم و جذب سرمایه‌گذاری خارجی، اشتغال زایی استان نمود خواهد یافت.

وی ادامه داد: این سفارت به نوبه خود از این تلاش تشکر کرده و پیشنهاد می‌کند به نحو مقتضی از اقدامات استاندار بوشهر و سایر مسئولان این استان قدردانی شود.

آسایش در ادامه خاطرنشان ساخت: بدیهی است تداوم حمایت‌های جنابعالی از توسعه روابط و همکاری‌های دوجانبه با کشور قطر نقش بسزایی در پیشرفت امور و دستیابی به اهداف تعیین شده خواهدداشت.(منبع مهر)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر