شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تخصیص ۵ میلیارد ریال برای اصلاح تقاطع حادثه خیز بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش حذف نقاط حادثه خیز در کاهش بحران‌ها و تصادفات پنج میلیارد ریال برای اصلاح تقاطع حادثه خیز شهر چغادک تخصیص می‌یابد.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مصطفی سالاری در نشست کمیته مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان اظهار کرد: برای اجرای آزاد راه بوشهر – شیراز درصدد انتخاب سرمایه‌گذار هستیم و این آزاد راه با کاهش ۴۵ کیلومتری مسیر فعلی توجیه اقتصادی خوبی دارد.
وی با تاکید براین نکته که آزادراه بوشهر شیراز امسال اجرایی می‌شود تصریح کرد: متقاضیانی برای سرمایه گذاری در این پروژه خواهان مشارکت هستند و خوش بین هستیم عملیات اجرایی این آزاد راه تا پایان امسال آغاز شود.
استاندار بوشهربا بیان اینکه تلفات جاده‌ای باید کاهش یابد تصریح کرد: ایمنی در جاده‌های استان را براساس توان قطعی و محدودیت منابع افزایش داده شود چراکه همه چیز فقط به توسعه زیرساخت‌ها بستگی ندارد و با برنامه ریزی‌های مناسب و کاربردی می‌توانیم با همین امکانات در اختیار، کاهش تلفات تصادفات را داشته باشیم.
سالاری از تخصیص ۵ میلیارد ریال برای اصلاح تقاطع حادثه خیز خبرداد و گفت: باتوجه به حادثه خیز بودن تقاطع چغادک و بالا بودن آمار تلفات ناشی از تصادفات در این نقطه، طراحی‌های لازم برای اقدام بمنظور اصلاح این تقاطع هرچه زودتر انجام شود.
وی اظهار کرد: جاهایی که می توانیم با صرف هزینه هایی که در توان داریم زمینه کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن را کاهش دهیم درنگ نکنیم و این امر در اولویت قرار دارد.
استاندار بوشهر افزود: باتوجه به برنامه ریزی‌های توسعه‌ای استان در بخش صنعت و بازرگانی و تحقق این برنامه‌ها در آینده بدون شک افزایش حمل و نقل نیز داریم که در این صورت وضعیت موجود پاسخگو نیست و باید نگران ایمنی در جاده‌ها باشیم.
وی افزود: با رونق صنعت و تجارت حجم ترافیکی جاده‌ها نیز بطور چشمگیری افزایش می‌باید و باید از هم اکنون تحلیل و برنامه‌ریزی مناسبی برای این امر و تامین ایمنی لازم در جاده‌های استان داشته باشیم.
سالاری با اظهار رضایت از پراکنش اورژانس جاده ای در استان بوشهر تصریح کرد: نقاط حادثه خیز استان شناسایی شده است و هرچه سریع‌تر برای اصلاح این نقاط باید اقدام شود.
استاندار بوشهر گفت: فرهنگ سازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی امری ضروری است و این فرهنگ سازی از طرق مختلف بویژه رسانه ها و صدا و سیما باید بگونه ای باشد که تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر