شما اینجا هستید

سرخط خبرها » یک بهله شاهین توسط اداره محیط زیست شهرستان تنگستان رهاسازی شد
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، یک بهله پرنده شاهین توسط پرسنل حفاظت محیط زیست شهرستان تنگستان به آغوش طبیعت بازگشت.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: این پرنده که از پرندگان نادر است بعد از سپری کردن دوره درمان در طبیعت تنگستان رهاسازی شد.
حسین دلشب اظهار داشت:این پرنده زخمی توسط دوستداران محیط زیست به پاسگاه محیط بانی منطقه خائیزتحویل داده شده بودکه توسط محیط بانان تیمار و درمان شده و پس از بهبودی کامل به دامان طبیعت بازگردانده شد.

وی افزود:این پرنده از خانواده شاهین سانان بوده که از ارزش اکولوژیک بسیار بالایی در چرخه طبیعت برخوردار و زنده گیری و در اسارت گرفتن این پرندگان جرم محسوب می شود.
دلشب از مردم طبیعت دوست خواست تا در صورت مشاهده جانوران آسیب دیده در طبیعت یا تخلف شکار مراتب را به محیط زیست اطلاع دهند.
وی ضمن قدردانی از مردم دوستدار محیط زیست خاطر نشان کرد: محیط بانان و ماموران اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در سراسر استان بصورت شبانه روزی آماده برخورد با متخلفین شکار و صید هستند که البته بدون همکاری مردم عزیز، حفاظت و پاسبانی از انفال الهی کاری بسیار دشوار است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر