شما اینجا هستید

سرخط خبرها » حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: دولت توجه ویژه‌ای به سازمان‌های مردم نهاد داشته و باید از این ظرفیت برای مقابله با معضل قاچاق مواد مخدر استفاده کرد و البته سازمان‌های مردم نهاد فعال در این زمینه باید حمایت شوند.
خبرگزاری فارس: حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به موفقیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در کشف محموله‌های قاچاق، اظهار داشت: همواره بر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید داشتیم و نیروی انتظامی نیز در این زمینه به خوبی وارد عمل شده و ما باید قدردان تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی باشیم.

وی با اشاره به تلاش قدرت‌های استعماری برای قاچاق مواد مخدر در کشورهای منطقه، اضافه کرد: نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان با قاچاق مواد مخدر سودهای کلانی را نصیب خود کرده و بسیاری افراد بی‌گناه را درگیر این قضیه می‌کنند.

معاون استاندار بوشهر بر آگاهی و اطلاع‌رسانی برای خانواده در زمینه خطرات مواد مخدر تاکید کرد: برای حل معضل اعتیاد و قاچاق مواد مخدر باید مشارکت مردمی و نهادهای مرتبط با هم باشد تا این مبارزه به نتیجه برسد.

پرآور گفت: نیروی انتظامی باید علاوه بر اطلاع‌رسانی کشفیات، زمینه برای اقدامات پیشگیری را نیز فراهم کند تا کمتر شاهد قاچاق و معضل اعتیاد در جامعه باشیم.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه اثرات مخرب مواد مخدر باید در جامعه تبیین شود، افزود: اکنون عزم دولت برای مبارزه با این بلای خانمان‌سوز جزم است و به‌عنوان یک معضل اجتماعی مورد توجه است که باید در راستا همه گروه ها و قشرهای مختلف مردم همکاری کنند.
پرآور بیان کرد: دولت توجه ویژه‌ای به سازمان‌های مردم نهاد داشته و باید از این ظرفیت برای مقابله با معضل قاچاق مواد مخدر استفاده کرد و البته سازمان‌های مردم نهاد فعال در این زمینه باید حمایت شوند.

وی با اشاره به عوامل مختلف طلاق گفت: بیشتر عوامل طلاق در جامعه مواد مخدر و اعتیاد است که در واقع بنیان خانواده‌ها را متزلزل کرده و از هم می‌پاشند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه اکنون ۵۰ درصد زندانیان نیز جرم مواد مخدر دارند، خاطرنشان کرد: باید با همت تلاش و مشارکت دستگاه‌های مرتبط زمینه از بین رفتن این معضل خانمان‌سوز را فراهم کنیم.

پرآور با اشاره به نزدیک شدن هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی در کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در استان قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر