شما اینجا هستید

اخبار » جایگاه سی ان جی گناوه یک درمیان تعطیل است!
گروه : اخبار , ویژه

صدای بندر: از دو جایگاه سی ان جی گناوه یکی کاملا و دیگری یک روز درمیان خراب است و خدمات ارائه نمی کند
اعظم کدایی- صدای بندر: بندر گناوه شهرستان یکصد هزار نفری استان بوشهر و میهمان پذیر ترین بندر جنوب ایران که همه هفته میزبان هزاران گردشگری تجاری و توریستی است جایگاه سی ان جی ندارد و استفاده از سوخت گاز سی ان جی در این شهر به یک آرزو تبدیل شده است.
بیش از یک سال که در ۲ نقطه شهر گناوه دو جایگاه سی ان جی ساخته شده یکی نوروز آباد و دیگر در جوار بهشت رضا که البته یکی نتوانست شروع به کار کند و دیگری که در جوار بهشت رضا می باشد هم پس از کش و قوس های فراوان چند هفته پیش شروع به کار نمود؛ ولی طولی نکشید که این جایگاه هم به سرنوشت جایگاه واقع در نوروز آباد دچار گردید.
حالا معلوم نیست چرا شهر گناوه با این همه جمعیت و مراکز مهم تجاری و بندری که به عنوان بزرگترین بندر توریستی ایران معرفی گردیده ، باید این وضعیت جایگاه سی ان جی آن باشد.
سوال: این دو جایگاه خصوصی هستند یا دولتی ؟
چه کسی براین دو جایگاه نظارت دارد؟
و چه کسی علت تعطیلی مداوم این دو جایگاه را به مردم پاسخ می دهد؟

  1. جمشید

    با سلام ودرود متاسفانه ما فقط هزینه بیشتری برای خرید خودرو دو گانه سوز در گناوه پرداخت کردیم مدتهاست که گناوه به فراموشی سپرده شده و کسی در جهت راه اندازی جایگاه اقدامی نمی کند هر از چند گاهی یک بار شاهد راه اندازی یکی از جایگاه ها هستیم و دوباره به خواب فصلی فرو می رود تا کی بایستی ما شاهد این روند رو به عقب باشیم

  2. جمشید

    وقتی نظرات را جذف می کنید . خواهشمند از ما نخواهید که نظر بنویسیم . موفق باشید

    • mozafari

      صدای بندر: پیام هایی که شامل تهمت افتراو دشنام وموارد اینچنینی باشد قابل انتشار نیستند ولی جناب جمشید نگفتند کدام پیامشان حذف شده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر