شما اینجا هستید

سرخط خبرها » افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان بوشهر در بخش راهداری
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:معان وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و جمل و نقل جاده ای کشور گفت: در بخش راهداری ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر اختصاص یافته است.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر
مهندس داوود کشاورزیان چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر راه‌های شمالی این استان مورد بازدید قرار گرفت و استان بوشهر از لحاظ راه‌ها از جایگاه خوبی در بین استان‌های کشور برخوردار است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: در سطح ملی بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اختصاص یافته و بخش اعظم این اعتبار در امور مربوط به راهداری مثل روکش آسفالت و عملیات حفاظتی و ارتقای ایمنی راه‌ها مانند نگه‌داری پل‌ها هزینه می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل جاده‌ای نیز اعتباراتی برای نصب دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت تخصیص یافته و همچنین بیشترین تعداد دوربین‌های نظارتی نیز به استان بوشهر اختصاص پیدا کرده است.
مهندس کشاورزیان اظهار امیدواری کرد که با اعتبارات تخصیص یافته گامی بزرگ برای ارتقای کیفی راه‌های کشور برداشته شود.
وی در ارتباط با اعتبارات اختصاص یافته به استان بوشهر تصریح کرد: در بخش راهداری ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر اختصاص یافته و با توجه به اعتبار سال گذشته استان بوشهر در بخش راهداری که ۲۱۰ میلیارد ریال بوده میزان اعتبار استان بوشهر در مقایسه با سال ۹۲ افزایش صددرصدی داشته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در بخش حمل و نقل جاده‌ای نیز ۵۵ میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر اختصاص یافته که این اعتبار عمدتاً در نصب دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت هزینه می‌شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر