شما اینجا هستید

اخبار » مردم روستای کدایی در گناوه سه ماه است آب ندارند
گروه : اخبار

صدای بندر: روستای کوچک کدایی در جنوب بندرریگ سه ماه است آب ندارد و مردم روستا مجبورند آب مورد نیاز خود را از روستا های همجوار تهیه کنند.
به گزارش صدای بندر: بی آبی در روستای کوچک و کم جمعیت کدایی حسابی مردم روستا را کلافه کرده به طوری که طاقت از کف داده اند.
کدایی یکی از اهالی روستا به خبرنگار ما می گوید : سه ماه و شاید بیشتر است که آب در روستا نیست و روز چند دقیقه آب به ما نمی رسد و این وضعیت ما را بسیار اذیت می کند.وی می گوید بعضا مجبور هستیم برای استحمام نیز به روستا های اطراف و یا گناوه وبه خانواده های خویشان و اقوام برویم.
مطهری یکی دیگر از اهلی روستا می گوید روستای کدایی آب مصرفی را از روستای چهرروستایی می گیرد و در حقیقت ما انتهای خط لوله آب داخلی چهارروستایی هستیم و این باعث شده همیشه آب کمتری به روستا برسد ولی با این حال مردم روستا با این کم آبی هم سر میکردند ولی چندی است انشعاب به یک واحد مرغداری در اطراف روستا داده شده که این مرغداری همه آب را می گیرد و دیگر آبی نیست که به روستا برسد.
وی می گوید : به بخشداری چند بار خبر داده ایم که فقط می گویند می گوییم اداره آب پیگیری کنند . اداره آب هم یک بار آب مرغداری را قطع کرد ولی یک روز بعد دوباره به حالت قبل برگشت.
وی می گوید سه ماه است ما در روستا آب نداریم و هیچ کس جوابگوی ما نیست از مسئولین می خواهیم به داد مردم روستای کدایی برسند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر