شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فرماندارگناوه: ادارات جذب کننده سرمایه گذاری درمنطقه تقدیر می شوند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندارگناوه گفت: هر اداره ای که بتواند زمینه حضور سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری دراین منطقه تسهیل و جذب کند به طور ویژه مورد تقدیر قرارخواهد گرفت.
[فرماندارگناوه: ادارات جذب کننده سرمایه گذاری درمنطقه تقدیر می شوند]

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه درجلسه شورای اداری این شهرستان افزود: با ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری می توان گام های مهم درتوسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی این شهرستان برداریم.

وی به دستاوردهای مهم دولت تدبیر وامید درعرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: تعامل با جهان درمسیر اعتدال و فاصله گرفتن از تعارض و دشمنی ها برای توسعه متوازن و پایدار کشور از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم است.

یوسفی افزود: برهمه ما لازم است با تبعیت از مقام معظم رهبری و هوشیاری و حفظ وحدت و همدلی، از گرفتار شدن درمصائبی که امروز گریبانگیر برخی از کشورهای همسایه شده جلوگیری کنیم.

فرماندار گناوه تعامل و همکاری دستگاه ها و نهادهای این شهرستان را رضایت بخش دانست و گفت: امیدواریم با حفظ این همبستگی شاهد فضایی آرام توام با کار و تلاش در راه جلب رضایت مردم و خداوند باشیم.

وی از تلاش های اعضای شورای اداری برای خدمت رسانی بهتر به مردم قدردانی کرد.

امام جمعه گناوه بابیان این که زمان گنجی گرانبها و زودگذر است، گفت: اگر درزندگی فردی و اجتماعی، نظم و وقت شناسی را سرلوحه فعالیت های مان قرار ندهیم به اهداف خود نخواهیم رسید.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: احسان و نیکوکاری زمینه ساز محبوبیت و جلب رضایت مردم و رعایت تقوای الهی رمز محبوبیت انسان در درگاه خداوند است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر