شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تدوین برنامه فرهنگی و هنری متناسب با وضعیت منطقه صنعتی عسلویه
گروه : سرخط خبرها

بوشهر – صدای بندر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تدوین برنامه فرهنگی و هنری متناسب با وضعیت منطقه صنعتی عسلویه خبر داد.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، حمیده ماحوزی ظهر سه‌شنبه در دیدار با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: توسعه مسائل فرهنگی و هنری یکی از اولویت‌ها است و باید به خوبی مورد توجه مسئولان در مناطق مختلف قرار بگیرد.

وی به بیان حساسیت های فرهنگی در منطقه صنعتی عسلویه پرداخت و اضافه کرد: توسعه فرهنگی در این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

ماحوزی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با داشتن توانمندی لازم در حوزه رسانه ها، آگهی وتبلیغات، هنرهای نمایشی، موسسات قرآنی، هنرهای تجسمی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، چاپ و نشر و … آمادگی پاسخ دادن به دغدغه های فرهنگی منطقه صنعتی عسلویه را دارد.

لزوم تفاهم و تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی و اقتصادی

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: متولی اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری، ارشاد اسلامی است و باید همه تلاش خود را به کار بگیریم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بنابراین با تفاهم و تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی و اقتصادی در پرتو تدبیر و امید می توان زمینه شکوفایی اقتصاد و فرهنگ را فراهم کرد.

ماحوزی از تدوین یک مجموعه برنامه فرهنگی و هنری، متناسب با وضعیت اجتماعی و فرهنگی منطقه صنعتی عسلویه و جمعیت جوان شاغل در شرکت ها و تاسیسات صنعتی خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر