شما اینجا هستید

اخبار » بازگشت کشتی ۲۲ بهمن به خط مسافری گناوه خارگ
گروه : اخبار

مشکل تردد دریایی مسافران خارگ رفع می شود

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گف: با باز گشتنکشتی مسافری ۲۲ بهمن به خط گناوه و خارگ و یک کشتی دیگر به خط بوشهر خارگمشکلات تردد خارگی حل می شود.

به گزارش صدای بندر: حسین داربویی با اشاره به کارهای صورت گرفته در خصوص شناورهای مسافربری مسیر خارگ و حل مشکلات اخیر، اظهار کرد: در این زمینه کارهای مثبتی صورت گرفته است و با حضور سرمایه‌داران بخش خصوصی، قرار بر حل این مشکلات شده است.

وی افزود: در مسیر خارگ ـ گناوه و بالعکس، شناور ۲۲ بهمن تعمیر و مجدداً در مسیر قرار گرفت و علاوه بر آن با حضور یک سرمایه‌دار از بخش خصوصی، کشتی ۱۰۰ نفره‌ای در کنار کشتی ۲۲ بهمن قرار گرفته است و امید این را داریم که این سرمایه‌گذار، بتواند یک کشتی با ظرفیت بیشتر را در این مسیر، در کنار دو کشتی دیگر قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ عنوان کرد: در مسیر بوشهر ـ خارگ نیز علاوه بر شناور نگین که توسط کشتیرانی والفجر در این مسیر قرار دارد، از طریق سرمایه‌داران بخش خصوصی، قرار بر بکارگیری شناوری با ظرفیت ۱۸۰ نفر در این مسیر گرفته شده است که اگر این روند برای سرمایه‌داران مطلوب باشد، در آینده‌ای نزدیک، علاوه بر آن، شناوری با ظرفیت مسافر بیشتر و توانایی حمل اتومبیل در کنار سایر شناورها قرار خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: طی مذاکراتی که صورت گرفته است، این شناورها هر کدام روزانه دوبار در این مسیر تردد خواهند کرد که اگر این روند صورت بگیرد، مشکل ایاب و ذهاب مردم خارگ، به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات جزیره، تا حدودی حل خواهد شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه در این خصوص نشست‌هایی با حضور استاندار، فرماندار، امام جمعه خارگ، نماینده کشتیرانی والفجر و سایر سرمایه‌گذاران برگزار شده است، تصریح کرد: در این زمینه باید تشکری ویژه داشته باشیم از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار و خصوصاً فرماندار، که همواره پیگیر مشکلات بودند.
منبع: خلیج فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر