شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کشف ۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر/ تقدیم ۱۸ شهید مبارزه با مواد مخدر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف سه تن مواد مخدر در یکسال گذشته و تقدیم ۱۸ شهید مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس ، حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار بوشهر با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: نیروی انتظامی با اقتدار و جدیت در مبارزه با مواد مخدر اقدام کرده و این میزان کشفیات نشان از جدیت ناجا در مبارزه با مواد مخدر است.

وی بیان کرد: ماموران وظیفه‌شناس نیروی انتظامی استان بوشهر در یکسال گذشته با تلاش و همت خود موفق شدند با سوداگران مرگ مقابله کرده و سه تن مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوشهر خاطرنشان کرد: افغانستان مرکز اصلی تولید مواد مخدر در دنیا است و با توجه به نزدیکی این کشور با ایران اسلامی، نیروی انتظامی وظیفه سنگینی برای مقابله با قاچاقچیان دارد.

عباس‌زاده اظهار داشت: نیروهای آمریکایی نیز که در این کشور حضور دارند در توزیع این مواد نقش اساسی دارند و با حضور آنان، تولید مواد مخدر نیز بیشتر شده است.

وی گفت: استان بوشهر تاکنون ۱۸ شهید و ۲۱ جانباز را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام اسلامی کرده است.

استاندار بوشهر نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد باید در این راه فعال شوند تا مسیر مبارزه با سوداگران مرگ در استان هموارتر شود.

مصطفی سالاری با اشاره به اینکه شهادت در مسیر سلامتی و رفاه انسان‌ها جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارد، افزود: افرادی که در مسیر رفاه و سلامتی انسانها قدم برمی‌دارند و به فیض عظیم شهادت نائل می‌شوند نزد باریتعالی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و در جامعه به عنوان یک اسوه و الگو قلمداد می‌شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان در راه مبارزه با مواد مخدر در کشور پیشتاز است تاکید کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فرصتی برای فعالیت سوداگران مرگ فراهم نیست و قاطع با آنان برخورد می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر