شما اینجا هستید

اخبار » کانون موقت تابستان در گناوه فعال می‌شود
گروه : اخبار

صدای بندر: مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گناوه گفت: کانون موقت تابستانه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در شهرستان گناوه در فصل تابستان با پذیرش بیش از ۷۰نفر فعال می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر علیپور صبح امروز در گردهمایی مدیران کمیته امداد بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در مدیریت شهرستان گناوه صورت پذیرفته است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کلاس‌های آموزشی در این کانون در رشته‌های فنی، مسائل اعتقادی، مذهبی، احکام، نقاشی کودکان، زبان، قرآن در دو مقطع بزرگسال و نوجوان، خیاطی، کامپیوتر، چرم دوزی و روبان‌دوزی و آکواریوم برگزار می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گناوه اضافه کرد: هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت، پربارکردن و غنی‌سازی ایام تعطیلی دانش‌آموزان است.

کمک ۱۱ میلیون ریالی یکی از حامیان به ۴ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد تنگستان

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان نیز از دیدار حامی با فرزندان معنوی خود و کمک ۱۱ میلیون ریالی وی به آنان خبر داد.

علیرضا سمیری افزود: در این دیدار معنوی یکی از حامیان گرانقدر این شهرستان مبلغ ۶ میلیون ریال وجه نقد و اقلامی نظیر پوشاک و و سایل ورزشی به ارزش ۵ میلیون ریال به چهار نفر از ایتام تحت حمایت خود اهدا کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تقبل هزینه سفر چهار نفر از ایتام همراه با خانواده آنان به مشهد مقدس بهارزش تقریبی ۴۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این حامی است.

سمیری اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱۸ یتیم زیر ۱۸ سال در بخش مرکزی و ۱۰۵یتیم در بخش دلوار مورد حمایت معنوی ۷۲۵ حامی قرار دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر