شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فرماندارگناوه: توسعه اسکله تجاری این بندر ضروری است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- فرماندارگناوه گفت: توسعه اسکله تجاری این بندر با توجه به حجم بالای صادرات و واردات کالا ضروری است.

به گزارش صای بندربه نقل ازایرنا، عبدالنبی یوسفی روز دوشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان گمرک این بندر افزود: با توجه به موقعیت تجاری این شهرستان، بهسازی خور، توسعه اسکله و دریافت مجوزهای لازم برای صادرات و واردات کالاهای اساسی نیاز و لازم است.

وی با تاکید براهمیت حذف تشریفات و تسهیل در صدور مجوزهای صادرات و واردات کالا گفت: حضور متمرکز ادارات مرتبط با تجارت دریایی برای شتاب بخشی در صدور مجوزهای لازم ضروری است.

فرماندارگناوه با قدردانی از تلاش های کارکنان اداره کل گمرک این شهرستان گفت: تجارت دریایی، نبض اقتصاد گناوه است و تلاش کارکنان گمرک برای بهبود این امر نقشی مهم در توسعه و شکوفایی این شهر دارد.

مدیرکل گمرک گناوه با بیان این که هم اینک بیش از ۲۰ فروند کشتی کانتینربر بزرگ در کنار صدها موتورلنج تجاری، در خط تجارت دریایی این شهر فعال هستند گفت: با توجه به افزایش حجم صادرات و واردات، گمرک این شهرستان در سه ماهه اول امسال بیش از ۵۰۰ میلیاردریال درآمد داشته است.

منصوربازیار با اشاره به افزایش حجم صادرات کالا از گمرک گناوه افزود: کشمش، هندوانه، سفال، گچ و پسته بیشترین اقلام صادراتی در ماه های اخیر بوده است.
بندرگناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر