شما اینجا هستید

اخبار » بازدید فرماندار از شهرداری گناوه/شهرداری گناوه در بیشتر بخش ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته
گروه : اخبار

صدای بندر:فرماندار گناوه با حضور در شهرداری بندر گناوه در جریان اقدامات و مشکلات کارکنان و مراجعان این مرکز قرار گرفته و با آن ها گفت و گو کرد.
به گزارش صدای بندر؛مهندس یوسفی فرماندار شهرستان گناوه در دیدار با شهردار و کارکنان شهرداری ، روند فعالیت ها و اقدامات اخیر شهرداری گناوه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به روزرسانی نرم افزارها و گسترش اتوماسیون اداری نقشی چشمگیر در تسریع خدمات رسانی و رسیدگی بهتر به درخواست های مراجعین دارد.
وی توسعه و بهبود فضای سبز، گسترش فعالیت های فرهنگی جهت ارتقاء فرهنگ شهرنشینی، بهبود خدمات شهری، بهسازی خیابان ها و نظارت دقیق در صدورپروانه های ساختمانی را از وظایف سنگین شهرداری ها برشمرد و افزود: شهرداری گناوه در همه بخش ها پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته اما انتظار داریم با برنامه ریزی بیشتر شاهد بهبود و گسترش خدمات جهت رفاه حال شهروندان باشیم.
فرماندار گناوه توجه جدی به نیازهای کارکنان شهرداری را امری مهم در راستای بهبود خدمات عنوان کرد و افزود: رفع مشکلات کارکنان نقشی تاثیرگذار در افزایش روحیه خدمت و تلاش مجموعه ایفا می نماید.

شهردار بندر گناوه نیز با تقدیر از حضور فرماندار گناوه گفت: قطعا بازدید مسوولین ارشد شهرستان و توجه به درخواست های کارکنان و ارباب رجوع، شهرداری را در انجام امر خطیر گسترش خدمات یاری می رساند.
مهندس عرب زاده تلاش برای بهبود خدمات در همه بخش ها را از برنامه های اصلی شهرداری گناوه عنوان کرد و گفت: جلوگیری از اسراف بیت المال و هدررفت سرمایه ها، روزآمد کردن نرم افزارها بویژه در بخش های فناوری اطلاعات و اتوماسیون اداری، بهبود مبلمان شهری، حراست از املاک و دارایی ها و پیگیری جدی مسائل حقوقی شهرداری از جمله مهمترین فعالیت های صورت گرفته طی یک سال اخیر است که امیدواریم با تلاش های بیشتر مجموعه کارکنان شهرداری به توسعه کمی و کیفی خدمات دست یابیم.
وی، حمایت های فرمانداری را نیاز ضروری و ضامن فعالیت های شهرداری عنوان کرد و افزود: ما نیز می کوشیم با گسترش خدمات به مردم، از فعالیت های ارزنده دولت حمایت کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر