شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اعتبارات راهداری استان بوشهر دو برابر شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در سال جاری اعتبارات راهداری استان بوشهر دو برابر شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا صفایی بعد از ظهر شنبه در بازدید از ظرح‌های راهداری استان بوشهر اظهار داشت: گام های بسیار مهمی در راستای توسعه راه‌های استان برداشته شده و طرح های بسیار خوبی نیز در این زمینه در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به وجود بیش از چهار هزار کیلومتر راه در استان بوشهر، گفت: این راه‌ها شامل راه‌های اصلی، راه‌های فرعی، بزرگراه‌ها و راه‌های روستاهایی هستند که تلاش برای بهبود وضعیت این راه‌ها را در دستور کار داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از انجام روزانه بیش از ۲۴ هزار تردد در راه‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان ترددد حدود ۲۰ درصد ترددها در راه‌های اصلی و بزرگراه‌ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: بزرگراه‌های استان بوشهر به ویژه در محورهای پرتردد به دوربین‌های کنترل سرعت تجهیز شده که توسعه سیستم‌های الکترونیکی کنترلی می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش سوانج و حوادث رانندگی داشته باشد.

اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به راهداری استان بوشهر

صفایی همچنین به نقش آموزش در کاهش حوادث اشاره کرد و بیان داشت: باید برنامه‌های مختلفی در سطح کوتاه‌مدت و بلندمدت در نقاط مختلف برگزار شود تا شاهد اثربخشی آن باشیم.

وی تصریح کرد: اعتبارات راهداری استان بوشهر در سال جاری به نسبت سال گذشته دو برابر شده است و به ۴۲۰ میلیارد ریال رسیده است که امیدواریم شاهد تحول در بخش راهداری استان بوشهر باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۵ راهدارخانه ثابت و سیار در استان بوشهر، ادامه داد: راهدارخانه ها خدمات بسیار خوبی را در موارد مختلف به مردم ارائه می‌دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر