شما اینجا هستید

اخبار » کارگروه تخصصی استانداردسازی مصالح ساختمانی در گناوه تشکیل شد
گروه : اخبار

صدای بندر- مدیر استاندارد گناوه گفت: کارگروه تخصصی استانداردسازی مواد و مصالح ساختمانی این شهرستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

قدرت اله شاهین زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این کارگروه باهدف ایمن سازی ساختمان ها در برابر حوادث و شرایط خاص منطقه تشکیل و تاکنون با برپایی چندین جلسه مصوباتی اتخاذ کرده که بزودی اجرایی می شود.

وی اظهارکرد: گشت مشترک از ساختمان ها، واحدهای تولیدی و مصالح فروشی ها از مصوبات این کارگروه بوده است که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهدشد.

وی گفت: مواد و مصالح ساختمانی، مصالح فروشی ها و کارگاه های بلوک زنی که از کارخانه های تولیدی تامین و به خریداران عرضه می کنند باید کیفیت لازم را داشته و دارای فاکتور و مهر استاندارد باشند.

مدیر استاندارد گناوه گفت: رییس این کارگروه فرمانداری و دبیری آن برعهده این مدیریت است.

وی بیان کرد: نظارت بر ایمنی آسانسورهای ساختمان ها نیز در برنامه کاری استاندارد این شهرستان قرار دارد.

شاهین زاده گفت: قطعات و لوازمی که شرکت های مجاز درنصب آسانسور بکار می برند باید مطابق با موازین استاندارد باشد و درصورت بی توجهی به استانداردسازی، عواقب و حوادث ناگواری برای استفاده کنندگان بدنبال دارد.

مدیر استاندارد گناوه نصب آسانسور را منوط به استعلام و مجوزهای لازم از این اداره عنوان کرد و از شهرداری این بندر خواست تا کسانی که قصد نصب آسانسور در ساختمان های خود را دارند قبل از هرگونه مجوزی با این اداره هماهنگی و اطلاع دهد تا نظارت کاملی بر اجرای آن صورت گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر