شما اینجا هستید

اخبار » آتش چگونه شب به جان خیابان افتاد؟!
گروه : اخبار

صدای بندر- مصطفی مظفری؛ ساعت بیست و یک و چهارده دقیقه روز چهار شنبه ۱۸ تیرماه زنگ ایستگاه آتش نشانی گناوه به صدا در می آید. در خیابان امام خمینی آتش سوزی اتفاق افتاده؛ دقایقی بعد صدای تلفن دفتر هفته نامه صدای بندر هم به صدا در میآید آن هم چند بار، این شهروندان هستند که به ما اطلاع می دهند تا برویم و خبر تهیه کنیم؛ خودم را زود به محل می رسانم شلوغ است و مامورین و مردم در تلاش خاموش کردن آتش و دقایقی بعد آتش مهار می شود. مسئول آتش نشانی گناوه می گوید ما خیلی سریع با همکارانم به صحنه رسیدیم وچون نیروی انتظامی هنوز نیامده بود،خودمان خیابان را مسدود کردیم با اداره برق هم برای قطع برق تماس گرفتیم. ولی نیم ساعت بعد برق قطع شد!!
در نیمه شمالی خیابان امام خمینی و نرسیده به چهارراه بسیج و روبروی بانک کشاورزی به وسعت صد متر کانال کنار خیابان یک تیکه آتش است و بی امان شعله هایش به سمت مغازه زبانه می کشد شعله های آتش شاید به پنج متر می رسد. احمد لیراوی،قاسم ملک زاده،بهروز موسوی،،حیدری و به سرپرستی رضا زاده به جنگ آتش می روند و طولی نمی کشد که آتش مهار می شود.
درختان و علایم راهنمایی و نشانه های شهرداری و صندلی ها سوخته اند . همینطور سایبان ها مغازه ها. جمعیتی که خیلی هایش هنز روزهایشان را باز نکرده اند. هنوز ایستاده اند و نگاه می کنند و گروه های دسته جمعی درباره آتش سوزی نظر می دهند.

سراغ شاهدین عینی می روم یکی می گوید: صبح روز چهار شنبه نیروی انتظامی در همین نزدیکی آتش سوزی رفته و مقداری گازوئیل را کشف و ضبط کرده و مقداری را که قابل حمل بوده برده اند و مقداری که قابل حمل نبوده را در کوچه و در جوی فاضلاب خالی کرده اند!!
یکی دیگر از شاهدان می گوید از صبح بوی بد گازوئیل عابران و ساکنین خیابان را آزار می داده ولی کسی کاری نکرده، جمع شدن گازوئیل در جوی کنار خیابان همه چیز را مستعد حادثه کرده بود تا اینکه یک شیطنت جرقه را می زند!
آنطور که شاهدان می گفتند شیطنت و یا بازیگوشی عابری و آتش زدن کاغذی تابه دیگران ثابت کند که آنچه در جوی کنار خیابان است گازوئیل است جوی کنار خیابان را آتش می زند! و عده ای هم می گفتند آتش سیگار بوده که عامل آتش سوزی بوده ، خود آتش نشانان هم نمی دانستند که چه عاملی بوده که گازوئیل ها را آتش زده است.
پژو ۴۰۵ مسافر کرمانشاهی هم می رفت که کامل در آتش بسوزد ولی ماموران آتش نشانی نگذاشتند . ولی شیشه های و درب سمت راست آسیب دیده بود.
آتش نشانان که خیابان را لکه گیری کردند باز هم بقایای گازوئیل در جوی کنار خیابان وجود داشت. یعنی نکند فرد بازیگوشی یا نخ سیگاری دوباره…

  1. ایمان

    دست مامورین نیروی انتضامی درد نکنه!!!!!!!!! واقعا که…….
    میخوام بدونم کی جوابگوی این کاره ؟؟؟؟
    از صدای بندر خواهش مندم پیگیری کنه ممنون

  2. جواد

    با سپاس فراوان از اداره آتش نشانی….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر