شما اینجا هستید

ادیان گردی » امام جمعه گناوه: مشکلات تیم پرسپولیس این شهرستان برطرف شود
گروه : ادیان گردی

صدای بندر- امام جمعه گناوه گفت: امیدواریم مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس این شهرستان ازجمله مسایل مالی گریبانگیر این تیم برای حضور درمسابقات لیگ دسته دوم کشور با همت و همکاری مسوولان استان و شهرستان هر چه زودتر برطرف شود.

به گزارش صدای بندربه نقل ازایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه دردیدار رییس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: شهرستان گناوه دارای ظرفیت و استعداد های درخشانی در زمینه های مختلف ورزشی است که نیاز به حمایت و جدی مسوولان ذی ربط دارد.

وی اظهارکرد: تربیت بدنی و ورزش جز لاینفک هر جامعه و وسیله ای برای رسیدن به سلامت جسمی و روحی جامعه است و یکی از راه های جلوگیری از آسیب های اجتماعی جوانان است.

امام جمعه گناوه گفت: اگر جوانان ما به سمت و سوی ورزش گرایش پیدا کنند، به طور حتم کمتردچارناهنجاری و آسیب های اجتماعی خواهندشد.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: فوتبال این استان دارای مشکلات فراوانی است که امیدواریم با کمک مسوولان بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

محمد نجفی به مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس گناوه اشاره کرد و افزود: این تیم برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال نیاز به یک میلیارد ریال دارد که امید داریم دلسوزان ورزش استان و شهرستان با این تیم همکاری لازم برای تامین این مبلغ را داشته باشند.

وی با بیان این که گناوه دارای استعدادها و ظرفیت های جغرافیایی مطلوبی از جمله ساحل ماسه ای است، گفت: با نشست هایی که با شهردار و شورای اسلامی این شهر داشتیم پیشنهادهایی برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها ارایه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس گناوه که به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات لیگ دسته دوم چندسالی حضور دارد، برای حضور در فصل جاری این مسابقات با مشکل مالی حادی مواجه شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر