شما اینجا هستید

ادیان گردی » راه‌اندازی سالن کشتی در خارگ
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: مدیر عملیات عمومی خارگ، از راه‌اندازی یک سالن کشتی در این جزیره خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، هاشم حقیقی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی اوقات فراغت جوانان اظهار کرد: ما در زمینه اجرای برنامه‌های مطلوب فرهنگی و ورزشی برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اقدام به راه‌اندازی هیئت و یک سالن کشتی در خارگ کرده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر تشک این سالن نیز خریداری شده است و به زودی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امیدواریم جوانان خارگ را به سمت و سویی سوق دهیم که در امر ورزش فعال شوند.

مدیر عملیات عمومی خارگ با اشاره به اینکه اعتیاد بیش از اندازه جوانان به اینترنت و برنامه‌های رسانه‌های جمعی مثل واتسآپ و فیس‌بوک، حمله‌ای برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن است، عنوان داشت: این جنگ مهمتر از جنگی است که در دوران دفاع مقدس ما با آن درگیر بودیم و در واقع نه تنها در خارگ، که باید در سطح کلان به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه تربیت کودکان در گذشته ۹۰ درصد با خانواده و مابقی از طریق جامعه بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر این مسئله برعکس شده است و تربیت کودکان بیشتر از طریق جامعه صورت می‌گیرد و خانواده تاثیر کمتری در تربیت فرزند پیدا کرده و در این زمینه باید اقدامات موثرتری صورت گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر