شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس
گروه : سرخط خبرها

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با صدور بیانیه ای اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد.

«امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که دشمنان قسم خورده اسلام و در رأس آن صهیونیست بین الملل با بهره گیری از غفلت، ناآگاهی و بعضا همراهی و همکاری حاکمان فریب خورده و مرعوب کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه خاور میانه با ایجاد شکاف های عقیدتی، نژادی و قومیتی در بین مسلمین دست های ناپاک خود را به کشتار فجیع مردم مظلوم غزه و نسل کشی مسلمانان آلوده تر کرده اند.

هر روزه شاهد انتشار تصاویری از چشم های نگران ملتی مبارز و صبور هستیم که به جرم اسلام خواهی مورد هجمه و حمله ددمنشانه صهیونیست ها قرار گرفته اند و چشم به راه حمایت های نظری و عملی مسلمانان در سراسر جهان هستند.

و بار دیگر شاهد فرا رسیدن زمانی هستیم که به تدبیر جاودانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمان های مقدس ملت مظلوم فلسطین و صد البته فراهم کردن زمینه های عملی رهایی این ملت مظلوم از شر رژیم جعلی صهیونیستی است.

روز قدس وعده گاه امت واحده اسلام است برای استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت های مختلف مسلمین در راستای تحقق آرمان رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران و احقاق حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین.

ارتجاع، صهیونیسم بین الملل و گروهک های تروریستی تکفیری ها سه ضلع مثلث شوم تحکیم پایه های حکومت ظالمانه و غاصبانه رژیم جعلی صهیونیستی به شمار می روند که با استفاده از دلارهای بادآورده نفتی و کینه توزی و شرارت استکبار جهانی و ایادی حقیر آنان درصدد ایجاد تفرقه در بین بنیان های فکری و عقیدتی جامعه مسلمین و در نهایت حفظ منافع نامشروع خویش هستند.

تلفیق و ترکیب عزم و اراده وجدان های آگاه و بیدار بشری با همگرایی و همدلی مسلمانان در سراسر گیتی تنها راه مقابله با جرثومه فساد و کفرپروری است که در صورت تحقق این امکان با محوریت تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت به عنوان ولی امر مسلمین جهان شاهد انزوای بیش از پیش ساختار سیاسی و اجتماعی و در نهایت فنا و نیستی غاصبان قدس شریف خواهیم بود.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از آحاد مردم ولایتمدار استان به ویژه مبلغان، روحانیون، هیئات مذهبی، موسسات و مراکز قرآنی دعوت می نماید با حضور آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و محکومیت اقدامات غیر انسانی آن، حمایت خود را از رهایی قدس شریف و آرمان های ملت مظلوم فلسطین بیان کنند.»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر