شما اینجا هستید

سرخط خبرها » پیام شورای هیأت های مذهبی استان بوشهر به مناسبت روز قدس
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر؛شورای هیأت های مذهبی استان بوشهر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله به غزه توسط رژیم صهیونیستی،حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه سنگینی بر حیات و بقاء این رژیم دانست.

متن بیانیه به شرح زیر است:

روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را در غزه با بمب‌های سمی سخت می‌فشرد.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند

مسلمانان جهان امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد که زنان، کودکان و پیران در غزه و کرانه غربی رود اردن از زمین، هوا و دریا مورد آتش‌باری و آتش‌بازی صهیونیست‌ها با بمب‌های سمی هستند و هزاران تن در خون خود غلطیده‌اند.

در این روزها برادران و خواهران مسلمان ما در غزه و کرانه باختری هر غروب در هجوم چکمه پوشان نژادپرست، سفره افطارشان به خون عزیزی رنگین می‌شود اما همگان می‌بینند که عفونت غده سرطانی اسرائیل هر لحظه این کالبد لجام گسیخته را بیشتر در خود ویران و گرفتار می‌کند همچنان که ملت فلسطین چون کوه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و با پاسخ قهرمانانه خود انتفاضه رمضان را سامان داده‌اند.

هیأت های مذهبی استان بوشهر با لبیک به ندای حق مدارانه خمینی کبیر (ره ) و به تاسی از ولی امر مسلمین جهان همچون گذشته در کنار دیگر اقشار غیور امت حزب‌الله در مراسم روز قدس شرکت نموده و بدینوسیله از همه هیأت ها و دسته جات مذهبی و تشکل های دینی می خواهد همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این مراسم بار دیگر صلابت و بیداری خود را به جهانیان نشان دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر