شما اینجا هستید

سرخط خبرها » روزه‌داران بوشهری فریاد آزادی فلسطین سر دادند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مردم مسلمان و روزه‌دار بوشهر امروز همزمان با روز جهانی قدس، فریاد آزادی فلسطین سر دادند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر صبح امروز با حضور قشرهای مختلف مردم از خیابان امام خمینی آغاز و روزه‌داران تا مصلای نمازجمعه بوشهر فریاد آزادی فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها را سر دادند.

مردم بوشهر اعم از مرد و زن، پیر و جوان، دختر و پسر با حضور حماسی خود در این راهپیمایی که در گرمای طاقت‌فرسایی برگزار شد حضور پرشور و با بصیرت داشتند و در شعارهای خود نابودی رژیم اشغالگر فلسطین را خواستار شدند.

راهپیمایان بوشهری با حمل پلاکاردهایی که روی آن‌ها شعار مرگ بر اسرائیل نوشته شده بود نابودی این رژیم غاصب کودک‌کش را خواستار و در طول راهپیمایی پرچم‌های اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از روز جهانی قدس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن شعار الله‌اکبر از خیابان امام خمینی آغاز شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهای رژیم اشغالگر فلسطین، باید شود محو به روی زمین، آمریکا ننگت باد ننگت باد، نابودی این رژیم جعلی را خواستار شدند.

در پیشاپیش مردم روزه‌دار بوشهر، امام جمعه، استاندار و مقامات کشوری و لشکری استان حضور داشتند و پا به پای مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند.مردم مسلمان و روزه‌دار بوشهری با آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از جنایت‌هایشان اعلام کردند و شعار آزادی فلسطین سر دادند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس طوماری با موضوع محکومیت رژیم اشغالگر قدس و جنایات آنان در غزه را امضا کردند.

حضور مردم در این راهپیمایی به‌گونه‌ای بود که مصلای نمازجمعه بوشهر گنجایش حضور تمامی شرکت‌کنندگان را نداشت و بسیاری از مردم بیرون از این مصلی تجمع کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر